flashforward

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miffy11, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hebben jullie ook gekeken? super zeg, ik ben nu al verslaafd!
    meer meer meer!:D

2. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Ik heb het ook gezien.
    Ik moet zeggen dat het zeker potentie heeft.
    Nog een paar afleveringen en dan kan ik beter oordelen.

Heel veel series beginnen zo goed en dan na een paar afleveringen kunnen ze het helaas niet waar maken.

Maar ik blijf nog even kijken.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

F*ck gemist! Morgen ga ik 'm kijken!

4. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ja hoor hij is zeker de moeite waard.
    Heb seizoen 1 gezien en kan nie wachten op seizoen 2.

5. miffy11

miffy11 Niet meer actief

komt er een seizoen 2? want via google kwam ik tegen dat ze na seizoen 1 gecanceld zijn... hoop het niet hoor!

6. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    volgens youtube zou er een seizoen 2 moeten zijn.. maar gedelete..

Linda waar heb jij seizoen 1 gezien?

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Op 3 december 2009 is ABC abrupt gestopt met de uitzending tot 4 maart 2010. Reden voor de stop zou zijn om niet te hoeven concurreren met de Olympische Winterspelen 2010. De overige 14 afleveringen van het seizoen 2009 - 2010 zouden zo onafgebroken kunnen worden uitgezonden. FlashForward zal nu terugkeren op 18 maart 2010 met een 2 uur durende opening en zal het seizoen afsluiten met een twee uur durende finale op 27 mei 2010.

8. miffy11

miffy11 Niet meer actief

dat had ik idd ook gevonden, maar de terugkeer van flashforward op 18 maart zijn dan toch gewoon die overige 14 uitzendingen van seizoen 1, toch niet van seizoen 2?

9. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Mijn mannetje zat ook voor de tv gekluisterd! Hij kan niet wachten tot de volgende aflevering.
    Ik hou niet van zulke series dus heb boven alles gepoetst en daarna lekker op het balkon gezeten met een boekje!

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    MIFFY dat houd in dat het niet gecanceld is dus gewoon doorgaat. dit seisoen was ook pas als ik t me goed herinner in september 2009 gestart. dus zal seizoen 2 ook september 2010 starten. geen reden om aan te nemen dat er geen seizoen 2 komt

seizoen 1 was dus halverwege gestopt ivm met de spelen.
    daar zijn ze verder mee gegaan in maart. idd met seizoen 1. die was nog niet afgelopen. op youtube vond ik al signalen van seizoen 2 verwacht dat die in september 2010 gewoon in amerika van start gaan.

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Iig vond het een erg boeiende serie, ben ook al verslaafd hahaha.

12. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ja, super boeiend. Ik kan ook nie wachten tot volgende week donderdag. Het is maar goed dat de tijd vliegt!

13. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Waar kan ik seizoen 1 bekijken?

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij hier ook!

Het is ook zo'n serie die steeds meer vragen bij je oproept waar je graag antwoord op wilt hebben....Het maakt je vreselijk nieuwsgierig. Mijn vriend en ik kunnen haast niet wachten op de volgende aflevering.

15. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Ohhh ik ben ook al verslaafd aan die serie. Wat is ie goed! Jammer dat mijn ventje het gemist heeft, die zat met zijn collega's te survaivellen in de ardennen. :D

16. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    ik had er nog nooit van gehoord, maar zat al weken dankzij de reklames ervoor te wachten tot het 1 juli was, .. ik zat aan me beeldbuis vastgeplakt hihih

17. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben al helemaal fan! dit zijn helemaal mijn soort series (was ook zo'n van van jerico, surface, en invasion!)

18. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik twijfelde nog of ik het nou leuk vind of niet, maar zag net dat de serie op tv.com de status canceled heeft :( Dan ga ik er maar niet aan beginnen denk ik :)

19. miffy11

miffy11 Niet meer actief

The alphabet network cancelled "FlashForward" due to low ratings, but has renewed "V," the alien invasion remake of the '80s show.
    Despite initially receiving positive reviews, "FlashForward," which follows a special FBI task force investigating people's flash-forwards caused by a global blackout, the show dropped from 12.47 million when it debuted in September to 4.77 million on the latest episode.

Read more: http://extratv.warnerbros.com/2010/05/flashforward_cancelled_v_renewed.php#ixzz0sW8wfPmn

en wikipedia:

FlashForward zal in Nederland bij Veronica in dubbele afleveringen te zien zijn vanaf 1 juli 2010 en is in Belgiƫ te zien sinds 4 oktober 2009 op het Franstalige BeTV en sinds 14 januari 2010 op Prime.
    ABC besloot om de reeks niet te verlengen voor een 2e seizoen.

kan nergens iets vinden of er inmiddels al een ander netwerk is gevonden wat seizoen 2 wel wilt kopen

20. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Gisteren ook gekeken en ben inderdaad nu al verslaafd. helemaal leuk. :D

Deel Deze Pagina