Wederom peuter bevrijd uit bloedhete auto :(

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by BLiS, Jul 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
  2. mizeluro

mizeluro Lid

Jul 2, 2010
    99
    0
    0
    tandartsassistente
    Rotterdam
    ongelooflijk!! ik krijg het al benauwd van het idee. ik zal dit soort berichten nooit snappen.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,789
    113
    Die moeder moeten ze zelf eens in de auto achterlaten in die bloedhitte.

Ik snap dat echt niet. Ik laat mijn hond nog niet eens alleen in de auto ( nooit, ook niet als het kouder is) laat staan je eigen kind.

Stom mens!!!

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    :(:(:(:(

5. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,771
    18,916
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ambulancemedewerkers hebben het kindje behandeld en weer teruggegeven :( aan de 26-jarige moeder, die aan het shoppen was.

Wtf... teruggegeven? :(

Ik heb bij Oprah wel eens die uitzending gezien van die vrouw die haat kind echt vergeten was. Ze dacht dat ze het kind had afgezet bij het kdv en is gehaast naar haar werk gegaan. Ik hoop van harte dat ik er altijd aan zal denken het goed te controleren, ook als ik 'weet' dat het kind niet (meer) bij mij in de auto zit. Voor mij is dit ook één van de redenen dat ik zo'n spiegel wil, zodat je je kind ook in de achteruitkijkspiegel ziet zitten.

Maar als je gaat shoppen... volgens mij is er dan geen sprake van 'vergeten' omdat je werkdruk ervaart. Dan lijkt het mij eerder gemakszucht!

Overigens vind ik ouders die hun kind zonder gordels in de auto zetten net zo schokkend als deze verhalen! Ook die mensen moeten wat mij betreft gemeld worden bij Jeugdzorg. Jammer genoeg zijn er niet genoeg pleeggezinnen om deze kinderen een goed thuis te bezorgen.

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Verdorie!! Wat bezielt die moeders toch?! :x:x

En wtf... TERUGGEGEVEN aan z'n moeder??!! Hallooooo..jeugdzorg, kinderbescherming?! En dan zeker die moeder ook geen waarschuwing gehad, boete of wat dan ook? Dat soort mensen moesten ze echt zo keihard gaan aanpakken!! Bah, kan hier zo kwaad om worden gewoon :(

7. mieptiep

mieptiep Lid

Jun 2, 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    bah bah bah dan verdien je ook geen kind vind ik.
    als je het zo even achterlaat.

8. music4life

music4life Niet meer actief

awww ik wil vanalles typen omdat ik zo boos ben maar gak niet doen want dat word te grof,,jeeminee dat die mensen nog bestaan

9. music4life

amen!!!;)

10. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje zeg
    das niet normaal meer...
    en dan nog netjes behandelen en daarna terug geven aan de moeder?
    ook nog aan het shoppen :x:x

dat stukje heb ik ook bij oprah gezien, dat lijkt me zo erg voor die moeder, die het per ongeluk deed :(

je doet dit niet met dieren en helemaal niet met kinderen!
    zulke mensen moeten ze heel hard aanpakken

11. Female

Female Niet meer actief

Als ze daar nou eens flink zware straffen op gaan zetten.
    Het is toch ongelofelijk, en dat IEDERE keer weer in het nieuws.
    Wat een simpele debielen lopen er toch rond. :x

12. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,789
    113
    Ja het is toch eigenlijk "moord" ( als het slecht afloopt) .

Zware nalatigheid met dood tot gevolg.

13. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

wtf:(

die moeder is een egoistische .........
    om te gaan shoppen?? dat mens kan je geen eens moeder noemen zeg...wie laat nou zn kind achter in een auto..
    arm kindje:(

14. music4life

ik snap ook niet dat iemand het per ongeluk kan doen,, ik bedoel je checkt toch reg je kindje in je spiegel onderweg,,ik wl hoor, als ze achterin zitten dan.. en je weet toch dat jeje kindje in de auto zet..als je in war bent moet je zoiso niet gaan rijden zeker niet met je kleintje... neeh ik kan het me niet voorstellen

15. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,865
    5,136
    113
    Home
    inderdaad een dikke straf geven. :x

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jeetje zeg...
    Terug gegeven aan moeder die aan het shoppen was !?!?! Ehh.. hallo mis ik dan niet iets ??? JE KINDJE !!??

17. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Ik kan er gewoon niet bij...hoe stom ben je als je dat doet?! Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen naar hun werk rijden en hun kind vergeten?! Ik snap het niet, elk jaar zie je weer van zulk soort berichten, ongelooflijk.

18. Dana

Dana Niet meer actief

ik kan hier echt wel van janken, wat een kansloos egoistisch wijf zeg! en dan ook nog teruggeven dat kindje?? och arm kindje, nou kom maar hier hoor, ik wil er wel voor zorgen als moeders zonodig moet shoppen terwijl haar kindje zit te stikken!

19. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Wat een achterlijk wijf zeg!! Ik kan hier zo kwaad om worden! OOh wat zou ik dan graag tegenover zo'n wijf willen staan, als ik het maar 5 sec..ze zou me nooit meer vergeten.

Ik snap het echt niet! En nee, ook niet van vrouwen die maar eeeeeven ditte moeten en eeeeeeeven datte moeten. Meestal probeer ik er niet over te oordelen maar zoiets snap ik gewoonweg niet.

Ben net zelf ff bij het tankstation geweest, denk dat ik er echt maar 10 sec binnen ben geweest, maar dus echt geen haar op mn hoofd die er aan heeft gedacht om mn dochter in de auto te laten! Ben nog langer bezig met haar uit de stoel te halen dan dat ik er werkelijk binnen ben maar dan moet dat maar!
    Nogmaals, vaak heb ik echt zoiets van leven en laten leven maar over zoveel achterlijkheid kan ik mn mond niet houdem, sorry hoor! Dom wijf!!

20. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

OMG .. Serieus, kan hier zooooo pissed om worden .. Sorry maar nogmaal ik heb totaal geen goed woordje voor zulke mensen ...

Hoe kan je nou je kind vergeten ... Snap niet dat na alle berichten in de media er nog steeds mensen bestaan die zo dom zijn om hun kind te vergeten ...

verschrikkelijk !

Share This Page