Hebben jullie een leuk idee om de geboorte een beetje te laten opvallen op een flatje van 3 hoog? Ik zag leuke geboortestickers op internet, maar niemand kijkt eigelijk zo omhoog in het spiegelende glas. Er staan ook bomen voor onze flat. Ik wil wel iets uithangen, maar weet niet goed hoe en wat... Een vlaggesteun hebben we niet, en is lastig te maken zo hoog, anders zou de vlag natuurlijk leuk zijn en opvallen. Iemand ervaring of een leuk idee?
heb je een balkon? Misschien een nest en na de geboorte een ooivaar er in zetten. (trossen) Ballonnen, in roze of blauw, aan het balkon. Zo'n makelaarsbord op het raam, steekt uit, dus is wel zichtbaar of zo'n ooivaar op het raam..
Bij de Wibra kun je een leuke ooievaar kopen voor 4 Euro met een touwtje en een zuignap om bijv. aan of uit je raam te hangen. Ze hebben nog een redelijk formaat ook, weet alleen niet of dat een tijdelijk actie was of ze ze altijd verkopen.
ik zag pas terug een ooievaar die door de ruit was gevlogen...dus een gedeelte binnen en een gedeelte buiten. Ze hadden m bij burgerhout geloof ik...maar ook bij andere zaken hoor...xenos heeft m geloof ik ook gehad en babyzaken ook wel
Wij gaan bij de fotograaf in het dorp een zeil laten maken: Net zoiets als een reclamezeil alleen dan met geboren erop, bij ons komt dit uit het raam te hangen maar kan dus ook aan je balkon
wij hebben wel een 'gewoon' huis, maar gaan voor de 3d ooievaar (door de ruit gevlogen) en slingers en balonnen. vast gefeliciteerd!
ik zag laatst op internet een V-bord voor op het raam, net als bij de makelaar zeg maar. In het roze of blauw, erg leuk!
Op deze site staan wat 3-d voorbeelden van ooievaars en baby's (niet letten op de naam van de site....) http://www.abraham-sarah.eu/index1.html En als je zoekt op v-bord geboorte baby op google vind je heel wat pagina's met verhuur v-borden.
Bedankt! ben zelf nog op deze site terecht gekomen voor de liefhebbers. http://www.daffodille.nl/shop/home.php? ... tOnPage=12
zo'n ooievaar die het huis in vliegt is ook wel grappig maar ja als je dan een redelijk groot balkon hebt dan zien ze het natuurlijk nog niet.... dan zou je iets aan het balkon moeten hangen...