Wij hebben de 4-wieler van Quinny Millenium 2000 gekregen, maar nu met de wagenbak erop lijkt het net alsof de wagenbk iets helt... Wat hebben we gedaan: * Bekleding wandelgedeelte eruit * de 2 adapters vastgeklikt * de 2 beugels voeteind omhoog gezet (daar steunt de bak op) * De rugleuning van het zitgedeelte (zonder bekleding dus) zo gekanteld dat de bak zo ver mogelijk horizontaal staat. Doen wij iets fout?
Sorry ik weet niet of ik het helemaal snap maar heb je het zitje er nog opzitten helemaal plat als ik het goed begrijp. Die moet er echt af als de bak erop zit. En anders moet je even een foto laten zien ik heb dezelfde wagen dus als ik het niet goed begrijp is dat misschien makkelijker.
Je kan de stangen van het zitje toch niet verwijderen? Dan kiept de bak alle kanten op Ik ga vandaag even een foto maken
Ik heb eens op mijn wagen gekeken maar ik heb model 2001. Denk dat je dan hetzelfde model heb als mijn schoonzus daar blijven inderdaad de stangen van het zitje zitten. Sorry wilde zo graag helpen, van de wal in de sloot dus.
Heel herkenbaar, mijn zus heeft dezelfde kinderwagen en die had precies hetzelfde probleem. Je moet hem heel goed naar achter klikken in die rolschuifjes aan de zijkant. Dat kan eigenlijk maar op 1 goede manier en dan blijft hij zitten. Het heeft wat voeten in de aarde gehad ,maar uiteindelijk zat hij goed. Mijn zus had de rugleuning van het wandelwagen gedeelte er af.
Het probleem ligt anders de schuifjes waar de hoekige ijzere rand in moet vallen zitten er niet bij verschrikkelijk balen hier dus!
Ik had een advertentie op marktplaats gezien maar ik krijg geen link doorgeklikt maar als je dit nummer invult dan krijg je de advertentie. Het nummer is 199470013 Hebben allerlei onderdelen liggen nog over van failisement dus zou een maitje sturen om het te vragen. Niet geschoten is altijd mis.