Kidz Impulz XL speelkleed

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mamasu, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Is er iemand die dit speelkleed heeft? Hij lijkt me ideaal als ik hem zo bekijk op internet maar ik wil graag weten hoe hij aanvoelt, of hij een beetje stevig is, kortom hoe hij bevalt.

Ik zit erover te denken om hem aan te schaffen maar zou graag eerst wat ervaringen horen! Alvast bedankt!

2. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    :(:

Helemaal niemand met zo'n kleed?

3. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Ik ken hem niet maar voor een speelkleed vind ik hem behoorlijk aan de dure kant!

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Vind ik ook, daarom zou ik graag willen weten wat anderen ervan vinden. Maar hij schijnt dus van betere kwaliteit te zijn dan de meeste kleden (die vind ik nl vaak zo dun en flubberig), veel groter en steviger etc. Als ik bijvoorbeeld in zo'n speelparadijs ben waar de hele vloer zacht en kidsproof is (Balorig enzo) denk ik altijd: ik wou dat ik thuis zulke vloerbedekking had. En wij hebben dus een koude harde parketvloer. Mijn dochter gaat meestal heel kwaad huilen als ik haar op de grond leg en dan is zo'n extra groot dik kleed natuurlijk toch wel handig.

Dus als er nog mensen zijn die hem hebben hoor ik heel graag hoe hij bevalt!

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zou ik miep en miep even pb'en. Zij heeft zo'n speelkleed ;)

6. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Als je er veel gebruik van zou gaan maken zou ik het er zeker voor over hebben. Ik ken vloeren in Balorig niet, maar ik kan me voorstellen dat die erg prettig zijn!

7. laika10

laika10 Actief lid

28 jul 2007
    213
    0
    0
    hilversum
    Ik heb het speelkleed net besteld...maar heb al meer spullen van hun ( oa aankleedkussen ed.) Ken je de Fatboys je weet wel die zitzakken en kussens? van dat materiaal is het.

Ik heb er ook 1 van kidz impulz voor onze hond ( aankleedkussen zonder middennaat) en die gaat ondertussen al twee jaar mee, en geloof me de hond heeft geen zachte voetjes hoor en bijten doet ze er ook in ( de hond dan he). Een vlek gaat er gewoon uit met een doekje en wat schoonmaak middel en droogt snel.

Het speelkleed is inderdaad wel duur, maar je kan er jaren mee doen en het kan buiten liggen ( ze hebben 2 verschillende!) Ook als je kindje groter is is het een plekje van hunzelf...

Deel Deze Pagina