We hebben een wasmachine!

Discussion in 'De lounge' started by Shaddixxx, Feb 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anderhalf jaar geleden postte ik hier dat we eeeeindelijk ons eigen huisje hadden. Geld voor een wasmachine hebben we nooit gehad, maar nu, anderhalf jaar later, was het dan eindelijk zo ver, we hadden er wél geld voor! :D We hebben een was-droogcombinatie gekocht van MP en ik ben er zo blij mee! :D Hoe lief ik het ook vond dat m'n moeder alles voor me wilde wassen, het is zo fijn om niet meer met zakken was over straat te hoeven en gewoon te kunnen wassen wanneer je wilt!

Damien is er ook helemaal gelukkig mee. We hebben net een kwartier voor het deurtje zitten kijken. 'Oh, hijsse wasse! Isse djaaje! Isse mooi he?' :D Toen ik het zat was en vroeg of ie mee naar beneden ging zei ie 'Dag wasse!', waarop ik zei 'Dag wasmachine!', waarop Damien weer zei 'Dagge mine!', en jaja, de wasmachine kreeg zelfs een KUS! :D

Het slaat nergens op, maar ik wilde het even met jullie delen! :)

2. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Super! gefeliciteerd met je EIGEN wasmachine!

3. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Gefeliciteerd meid!!!! :)

4. Dinnah

Dinnah Actief lid

May 9, 2008
    136
    0
    0
    Geluk zit in kleine dingen. Mooi om te lezen dat jij zo gelukkig kunt zijn met een wasmachine!

Van harte gefeliciteerd met je wasmachine!

5. Niboma

Niboma Fanatiek lid

Nov 20, 2008
    1,439
    0
    36
    Female
    Veluwe
    Ach meid, wat heerlijk hè, om voortaan je eigen was lekker thuis en zelf te kunnen doen. Geen gezeul meer. 'T zijn de simpele dingen waar je blij van kan worden. Heel veel wasplezier dan maar :p.

En wat schattig van Damien :D:D.

6. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

Apr 25, 2010
    2,998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Heerlijk he!
    WIj hebben toen ik jong was ook zonder wasmachine gezeten, dus ik snap hoe blij je er mee bent!

7. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    hihihihihi

zo zie je maarr weer hoe blij mensen kunnen zijn met wat voor velen zo normaal is!!!:D:Dik heb zelf ook een tijdje zonde gezeten dus weet hoe afhankelijk van anderen je je dan voelt en wat voor vrij gevoel je dan hebt hihihihi

super om te lezen hoe je kleintje er ook zo gelukkig mee is hihihihi

geniet ervan meis hihihihi:D

8. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik snap je heel goed. ik heb ook een moeilijke tijd gehad( 12 jaar alleenstaand geweest en begonnen met niet eens geld voor eten) en elke ding wat je dan zelf kunt aanschaffen waardeer je inmens en ben je ontzettend blij mee. ik vind het wel onwijs schattig van damian dat hijvde wasmachine zo waardeerd dat hij alvast een kusje kreeg, geweldig!

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wat leuk zeg!
    Van harte gefeliciteerd met jullie wasmachine!:)

10. Haha, dankjulliewel!

11. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Geniet er maar lekker van!:)

12. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

Aug 20, 2010
    1,298
    18
    38
    Zo, dat zet mij even met beide beentjes op de grond, dat jij zo lang hebt moeten sparen voor een wasmachine! Niet dat ik elke dag/maand zo'n uitgave kan doen hoor, maar tis goed om me af en toe te realiseren dat ik het financieel zo slecht nog niet heb!

Heel veel plezier met je wasmachine! Handig dat het ook meteen een droger is! Wat reageerde je kindje ook schattig!

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!
    Lekker gevoel is dat he om dan een eigen wasmachine te hebben...lekker alles op je manier en tijd! :D

14. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Geniet van je 'mine' :D

15. Only me

Only me Niet meer actief

WAt voor ons normaal is, is voor jou bijzonder! Dat is toch mooi!!!!

Geniet maar lekker van je eigen wasjes :)

16. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Wat lekker voor je! Buiten het feit dat je nu je eigen was kan doen, is het toch ook weer een doel dat je bereikt hebt en je dus van je lijst kan afstrepen (en ik denk dat als je zo moet sparen voor een wasmachine dat het ook een hele overwinning is als hij er is!)

Dikke thumbs up voor je! (Bedenk hier die Hyves-smiley thumbs up!)

17. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    Heeey,super ijn zeg dat jullie je eigen wasje kunnen draaien nu!!
    En wat lief hoe Damian voor de machine zit te kijken...
    Zefl kan ik me niet voorstellen hoe het is zonder wasmachine,heb hem ooit 1x kapot gehad,en kan je zeggen dat ik hem miste....Respect voor jullie dat je het op die manier hebt moeten doen,en wat fijn dat je hem nu eindelijk hebt kunnen kopen....Zo zie je maar wat voor de 1 heel normaal is,is voor de ander een luxe.....
    Ik ben heel lang alleen geweest,en zat financieel erg slecht door een fijne ex,maar goed das een ander verhaal...ik weet nog dat ik spaarde voor een senseo,mijn koffie apparaat was stuk(z'on met een kan) en dronk dus oploskoffie,een groot apparaat was niet nodig,maar wilde echt graag een senseo...jeetje ik was zo trots als een pauw toen ik in Gennep bij de winkel een senseo ging kopen,een mooie rode,en heb er best even voor moeten sparen,maar heb hem nu nog steeds.....tis natuurlijk anders dan een wasmachine maar ik snap echt je trotse gevoel!!

18. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Kijk zulke berichten zetten mij weer even op de plek dat je blij moet zijn met de dingen die je hebt!!!
    Meid wat fijn voor je, veel wasplezier;)

19. Inderdaad ja! Lieve reacties allemaal! :D

Share This Page