Missyzuilen, wij hebben inderdaad ook meer last van onze onderburen als onze bovenburen. Onderbuurvrouw vind het altijd fijn om met haar hakschoenen in huis rond te lopen.. hmzz..
TS volgens mij valt dat gewoon onder leef geluiden.. je ken moeilijk de hele dag lopen zeggen tegen de kleine doe zachtjes de buurvrouw word anders boos... kaats eens terug met hun ruzie of geluid die hun produceren. je kan niet van een kind verlangen dat ze geen herrie maken soms snappen ze het nog neit zo goed of maakt het net iets meer herrie als ze dachten.
So,wat een zeikmens zeg! Ik zou haar ook gewoon negeren. Hier ook iemand die trouwens niet zo blij is met de buren,ze hebben nogal luidruchtig seks om 1 u nacht. Gekrijs met 'oo lekker schatje!' en dan een bed wat tegen de muren aanbonkt. Ik ram zelf ook maar tegen de muur dan maar het helpt niet veel. Sommige mensen zijn gewoon aso's daar helpt niets tegen. Die buurvrouw van TS verveelt zich misschien overdag en verzint daarom rare dingen om over te zeiken.