Hallo Dames, Ik ben nieuw op de forum en ik zou me eerst even voorstellen. Ik ben Sylvia en 23 jaar en ben sinds november 2012 gestopt met de pil om zwanger te worden. 21 tot 25 november duurde mijn ontrekkingsbloeding daarna kreeg ik tenmiste dat denk ik mijn eisprong rond de 3e waarom? ik had ineens onbekend raar slijm en even gegoogled en kwam er achter dat dat vruchtbaar slijm was (virlux ofzoiets) de beschrijving kwam overeen met wat ik had en ik werd ongesteld op 18 december dat duurde tot de 22e. Mijn vriend en ik hebben het toen gedaan op 31 januari (de dag van mij eisprong ongeveer ik had weer dat slijm) Ik zou maandag (14 januari) ongesteld moeten worden maar ik heb sinds 2 dagen dingen die ik niet herken van vorige maand wat lijkt op een zwangerschap(maargoed ik ben natuurlijk nog maar 1x echt ongesteld geworden dus ik heb niet veel vergelijkbare maanden) maar de symtonen zijn: -Ontzettend veel honger -Stijve tepels continu -Af en toe duizelig -Obsipatie of Diarree -Mijn rand om mijn tepels is gegroeit (niet donkerder) -en heeeel vaak plassen om gek van te worden! -Moe Ik word er ontzettend zenuwachtig van! Heeft dit nog allemaal met het ontpillen te maken of heb ik een kans op een zwangerschap? Ik ben nogal ongeduldig en heb alvast een vroege test gedaan van predictor negatief ( 4 dagen voor nod ) maar daarna las ik daar weer heel negatieve informatie over kortom nog steeds spannend. Ik weet natuurlijk dat ik gewoon moet wachten tot ik ongesteld word of beter gezegd niet maar ik vind het zo spannend! Wie heeft dit ook meegemaakt en hoe was het resultaat? Alvast Bedankt! Sylvia
Het zou allebei kunnen. Dat is het lastige eraan. je lichaam kan je erg voor de gek houden. Vorige maand had ik precies dezelfde klachten (wel al langer van de pil af) en werd gewoon ongesteld. Deze maand niet tot nauwelijks klachten en wel zwanger. Je kunt idd het beste wachten met testen om teleurstellingen te voorkomen. Maar ik zie dat je morgen je nod al is. Over de predictor test heb ik ook veel negatieve verhalen gehoord. Bijv. meerdere keren positief testen, maar met een andere test bleek het vals te zijn. Het beste kun je testen met de kruitvattest 2 voor 5 euro. Maar houd er rekening mee dat je ook op je NOD of de eerste paar dagen erna nog negatief kan testen. Dit is per persoon verschillend. Ik heb bijv. pas 6 dagen naar mijn nod positief getest. Dit ligt eraan hoe snel je lichaam HCG aanmaakt. Veel succes en dat het maar raak mag zijn.
Idd, je kunt er geen pijl op trekken! Had ook een aantal maanden echt verschillende symptomen van een zwangerschap, maar het was iedere keer vals alarm. Tot de maand dag ik zwanger raakte... Toen had ik alleen geen enkel symptoom, haha. Ben bang dat je gewoon geduld moet hebben Heel veel succes en zal voor je duimen!
Hier nog een die voorheen (zonder iui) elke maand zwoor dat het eindelijk gelukt was. En deze keer met iui zwoor dat het niet gelukt was en dat ik nu voor niets met oud en nieuw champie vrij bleef.. Gelukkig maar, want 3 dagen later teste ik positief
oke dank jullie wel voor de reacties! het is ook niet erg we zijn net begonnen maar het zou wel ontzettend leuk zijn! we wachten het maar af...
Hoi! Ik weet niet of je al meer weet ondertussen? Toen ik stopte met de pil had ik ook de maand erop ontzettend veel zwagerschapsklachten: misselijk, moe, trekkend gevoel in mijn buik aan de zijkanten (bandenpijn), emotioneel.... Je lichaam kan namelijk denken dat het zwanger is, omdat je stopt met het innemen van die hormonen. Ik hoop voor je dat het echt raak is, maar je hoeft er in ieder geval niet van te schrikken! Groetjes, Stéphanie