zie net hieronder staan wie trouwt er nog meer dit jaar. dus moet lachen en denk meteen aan vandaag 13 jaar geleden bloedheet weer en een geweldige dag dat is mijn herrinnering aan mijn trouwen. en nu nu zitten we samen me zijn tweetjes(+buik)aan de gourmet bloemen op tafel en gebak in de koelkast. alsof het gisteren was als ik er aan denk. ga straks maar eens ff mijn trouwalbum doorkijken een boek vol herrinnering.
Als ik het zo hoor was het voor jullie een super dag Wat gaat de tijd dan snel he. Gefeliciteerd met jullie trouwdag en heel veel plezier vanavond Liefs wolly
Van harte met jullie 13de jaar huwelijksdag, ik hoop hem ook nog ooit te kunnen vieren hihi. Veel plezier.
Wauw, 13 jaar! Gefeliciteerd zeg. Al ga ik er van uit dat wij dat hier ook gaan halen hoor, maar het klinkt nog zo ver weg. Ik heb in februari mijn 1e huwelijksjaar gevierd. Erg bijzonder vond ik dat. Het was ook meteen de eerste keer dat we de trouwfilm keken. Dat was echt leuk, omdat je het dan weer helemaal beleeft.
ik was 20 dat ik trouwde dus best jong en tja het vliegt voorbij de tijd. maar als je maar 1 ding meeneemt liefde is een werkwoord je zal er een huwelijk lang aan moeten werken.
Alsnog gefeliciteerd! ik zie trouwens bij veel vrienden en familie, allemaal lege blikken staan die schoongemaakt zijn en staan te drogen?!?Er zal toch niks geks gebeuren op 17 augustus?(dan zijn we 6 en een kwart jaar getrouwd!)