hoelang posi test na vmk

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door me83, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

hoi.. ik had een vraagje.. ik had vorige week woe op mijn nod een lichte posi zw test gehad.. de dag erna was hij wat donkerder..en op zat kreeg ik in de middag ineens een bloeding..die heeft 2 dagen geduurd en het was netzoveelals een normale ongi..op zondag heb ik nog een keer getest om te zien of ik het vruchtje verloren was..de test was heel licht posi.. lichter dan de eerste op nod.. nu heb ik net weer getest om te kijken of de hormonen al weg zijn maar hij geeft alsnog een heel lichte posi test..

hoelang blijven de hormonen in je lichaam en kan ik hierna al gelijk weer opnieuw proberen zwanger te worden..denk niet dat ik nog zwanger ben gezien de test wel lichter is geworden en hij anders nu duidelijker had moeten zijn naar mijn idee.. denk ook niet dat ik 2 vruchtzakjesgehad zou hebben,,

alvast bedankt voor het antwoord.

2. me83

me83 Niet meer actief

niemand??:(

3. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Het varieert per vrouw hoe lang de hormonen van de zwangerschap in het lichaam blijven na een miskraam.
    Test over een week of 2 nogmaals geeft de test dan nog steeds positief aan neem dan contact op met de verloskundige. Dan kunnen ze met een echo kijken of het wel een miskraam is geweest.
    Na een miskraam mag je meteen weer zwanger worden.

Groetjes Ineke

4. me83

me83 Niet meer actief

bedankt voor het antwoord.. ben gelijk gerustgesteld..

Deel Deze Pagina