Hallo,ik ben nieuw hier en voor het eerst zwanger al bijna 6 weken nu. Ik zit met een vraagje die misschien iemand herkent? Ik heb namelijk vaak last links in mijn onderbuik,en was al toen ik 4,5weken zwanger was bij de gyneacoloog geweest voor een echo en gevraagt of ze wat kon zien,betreft de pijn,maar met een binnenwaardse echo zag ze ook niks raars,alleen dat ik wel degelijk zwanger ben. Maar goed,herkent iemand deze pijn aan de linkerkant? Verder heb ik wel wat kwaaltjes,maar blijf angstig,omdat dit mijn eerste keer is,want ja je hoort vaak dat het mis gaat de eerste keer. Maar mag het doorzetten dan zal ik een trotse moeder worden. Verder wens ik iedereen veel sterkte en geluk tijdens en na de zwangerschap. Liefs Cinnemin
Ja hoor ik herken het wel. Heb er ook af en toe last van. Gisteren zelfs nog, ik denk dat de baby daar ligt. Tenminste dat zei mijn verloskundige tegen mij dat je af en toe pijn kan hebben omdat het dan met haar/zijn hoofdje daar ligt en omdat die heel zwaar is doet het pijn. Zo heeft ze mij dat uitgelegd. En in me onderrug heb ik ook wel af en toe pijn dat is wel normaal. Dus je hoeft je geen zorgen te maken hoor . Bij mij is het ook mijn 1e kindje en in het begin was ook heel erg bezorgd maar sinds ik mijn kindje met 17 weken al elke dag voel schoppen ben ik wel wat meer gerust . Geniet verder van je zwangerschap . Groetjes, Syrian Beauty