te vroeg...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door babbygirl27, 30 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babbygirl27

30 apr 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mensen,

Ik weet niet of ik hier terecht moet zijn maar heb iets en dat heb ik nog nooit mee gemaakt.
    Zal het hier even uitleggen:

Sinds 2010 heb ik na 12 jr een spiraaltje eruit gehaald. omdus zwanger te worden.
    de eerste jaar is het geworstel met mijn menstuatie ( eerste half jaar elke 28 dagen, laatste half jaar na 30 dagen. ) en nu sinds een paar maanden ben ik het rond de 30 dagen.
    Ik lig er niet wakker van hoor, ben al mee naar de dokter geweest en vroeg of dat gewoon is.. volgens haar is het gewoon normaal omdat ik gewoon ongesteld wordt. Nou alles verder goed maar nu ben ik dus deze maand tevroeg ongesteld geworden.
    En wel geteld 10 dagen te vroeg!....
    Heb op verschillende forums gelezen dat het te maken kan zijn met een miskraam??????.......

Ik weet even niet wat ik er mee moet en hoe ik er mee moet omgaan.

Wie kan mij vertellen wat het ongeveer kan zijn en of het waar kan zijn of ik dus wel "zwanger" ben geweest.

Veel liefs van een "iets onzekere " vrouwtje

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Babygirl27.

10 dagen te vroeg menstrueren heeft niks te maken met een miskraam.
    Het kan zijn dat je cyclus deze maand even van slag is. Dat je daarom zo vroeg menstrueert.
    Soms doet een lichaam rare dingen.

Hou je cyclus de komende maanden in de gaten, mocht het vaker voorkomen, zo vroeg menstrueren trek dan aan de bel bij je huisarts.

Succes.

Groetjes Ineke

3. babbygirl27

30 apr 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben het dus de 11de geworden en de 30ste weer maar dan 3 dagen.. eerste 2 dagen gewoon niet te veel en niet te weinig... ( in elk geval niet zoveel als de normale menstruatie ) en de 3de dag gewoon heel lichtjes alleen bij het afvegen....
    en gister was het gewoon weer helemaal over...

Deel Deze Pagina