Ik weet niet of filmpjes ook mogen, maar ik heb me zojuist de krampen gelachen om deze: (mijn excuses als je net hebt gegeten)... fire fart gone shit - YouTube
Ik heb er 1: Er zitten 5 mensen in een vliegtuigje. Dat op het punt staat om neer te storten. Echter, er zijn er maar 4 parachutes beschikbaar, waarop de eerste persoon zegt: Ik ben Johan Cruyff, ik was de beste voetballer van Nederland, ik ben heel belangrijk en vindt dat ik recht heb op een parachute. De anderen stemmen er mee in. Ze geven hem een parachute en Johan springt uit het vliegtuig. De andere zegt: ik ben premier Rutte, ik zit in de VVD en ik kan Nederland helpen! Ik vind dat ik recht heb op een parachute. De anderen stemmen hiermee in, geven hem een parachute en hij springt. De derde zegt: ik ben Yolante Sneijder Cabau van Kasbergen. Ik ben presentatrice, voetbalvrouw en poppetje van beroep, ik heb heel veel fans, en iedereen weet dat ik een aardig vrouwtje ben, maar ze denken dat ik dom ben. En dat ben ik niet! Ze pakt een parachute en weg is ze. Waarop er 2 mensen overblijven. De paus en een 9 jarig meisje, de paus zei, kind, ik ben al oud, heb een goed leven gehad, jij bent nog jong en hebt je hele leven nog voor je. Pak jij de laatste parachute maar. Ik blijf hier achter en hoop op een wonder van God. Dat is niet nodig, zegt het meisje. Er zijn nog 2 parachutes. Yolante heeft mijn schooltas gepakt....!
Wat een azijnzijkerds zitten er hier zeg, beetje plaatjes gaan melden omdat ze disciminerend zijn, pff Laten we dan het hele topic sluiten want dan kunnen we helemaal niets meer zeggen... Sorry moest het ff kwijt, vind dat altijd zo walgelijk om wel mee te lezen en dan stiekem te gaan zitten melden.. in 1 woord TRIEST !!
Dankje wel voor je lieve woorden. Ik heb je plaatje gemeld omdat er onderscheid wordt gemaakt. Geschreven tekst wordt al snel gezien als racisme en een plaatje als die van jou mag wel??? Verder graag via pb.
o ik ben blond! dan kan ik ook wel gaan roepen dat het disciminerend is. en wat denk je van onze belgjes hier?
Echt, de tranen rolden over m'n wangen! geweldig! Ook die van Dees, over het vriendje en de apotheker! geweldig!