Misschien is dat juist de grap . Het is sowieso absurd dat een beer een brood haalt bij de bakker en dan issie ook nog op de fiets
geweldig ik zie hem al helemaal gaan, donderdonder valval. kan je niet een foto plaatsen, kan ik er een beter beeld van krijgen
Jantje komt binnen lopen bij de opticien. 'Meneer, u heeft een bril nodig' De opticien zegt: 'Nee jongeman, ik verkoop brillen maar ik heb er zelf geen nodig!' De volgende dag komt hij weer de winkel in lopen en zegt weer: 'Meneer, u heeft een bril nodig!', 'Nee ik heb geen bril nodig!' zegt de opticien geïrriteerd. De dag erna staat de jongen wéér voor de toonbank met de bewering: 'Meneer, u heeft een bril nodig.' Nu is de opticien het beu en roept kwaad 'Ga uit mijn ogen, ik kan je niet meer zien!' 'Zie je nou wel', zegt Jantje, 'ik had gewoon gelijk.' Een persoon tegen de ander: 'Andrea Bocelli is gestopt met zingen he?' 'Hoezo?' vraagt de ander. 'Nou ja, hij heeft nooit zijn geld gezien!' Ik stond laatst op de bus te wachten. Roept die chauffeur: 'Hey joh kom daar eens heel snel af!' Oh en ik weet ook nog een flauwe actie, stond in een lijst met bezigheden als je je verveelt: In een pashokje gaan zitten met het gordijntje dicht en na een tijdje roepen waar het toiletpapier is.
"Zitten twee mussen op het dak. Zegt de één tegen de ander: nou en?" Als je melig bent... ================================================ "Een baby: handjes zijn....roze armpjes zijn....roze schoudertjes zijn...roze beentjes zijn...roze voetjes zijn...roze wangetjes zijn....roze tandjes zijn....wit nee, want een baby heeft geen tandjes (normaal gesproken dan hé?)
HAhahahah dat is 't 'em juist: het slaat helemaal nergens op?!?! Flauw he?! Was vroegah bij ons in 't durp een populair flauw geintje.. Moet er stiekum nog steeds een beetje om lachen, maar niemand deelt die humor (waar in nu woon) haha!!
Nog één van vroegah..: Twee jongens, "Donder op" en "Verstand" speelden verstoppertje. Donder op moest tellen en Verstand sprong in de struiken. Donder op was aan het zoeken en toen kwam er een agent langs die vroeg wat zijn naam was. Donder op: "Donder op, meneer". Agent: "Wat zeg je daar?! Ik vraag hoe je heet". Donder op: "Donder op, meneer". Agent: "Ik vraag het je nog één keer: wat is je naam?" Donder op: "Donder op, meneer". Agent: "Jongen toch, waar zit je verstand?!" Donder op: "In de struiken!".
Owww heerlijk.... Lekker flauwwww Hier nog een flauwe Knip me maar en knijp me maar die zaten in een bootje, knip me maar die viel eruit wie bleef er toen nog over?? Knijp me maar... Jeugdtrauma met blauwe plekken heb ik ervan over gehouden??