Noem een woord van 12 letters zonder klinkers. zandweggetje Het zit op het dak en maakt muziek. een dakkapel Waar ligt de oorsprong van het gooien van rijst bij het huwelijk? aardappels deden teveel pijn Zijn er homofiele bosuilen? Zoja: verschilt hun lokroep van andere bosuilen? Ja: Joehoe!! Welk dier bestaat voor 3kwart uit wol? wolf Kan een kangoeroe hoger springen dan een huis? ja want een huis kan niet springen Amsterdam begint met een een A en eindigt met een: A) m B) e C) q Antw B is goed Het begint met de N en eindigt op EUKEN Nasi uit eigen keuken Het is harig van buiten, zacht van binnen, begint met een K en eindigt op een T. Kokosnoot. Het is lang, stijf, begint met een L en eindigt op een L. Lantarenpaal. wat springt hoger: een auto of een lantarenpaal? Een olifant want een kip legt eieren. The doctor draws a picture of a tree; 'what do you think of that one?' The patient answers: 'sex' Ok, now he draws the picture of a car The patient: 'sex, sex, sex!' Then the doctor says: 'you're obssesed with sex!' And the patient says: 'oh! you're the one drawing the dirty pictures!' Hoeveel dieren nam Moses mee de ark op? A) 2 van elk soort B) 1 van elk soort C) geeneen antwoord c, het was noach en niet moses
hahaha nu wordt ik flauw maar ik moet ineens erg lachen om je onderschrift: Bekijk bijlage 273887 Wat een bevalling!
Een potje thee en een potje sambal staan op het aanrecht. Zegt het potje sambal : Oeh wat ben ik heet. Zegt het potje thee : Ik ook, sta al een kwartier te trekken.
Het duurde lang voor de stemmen in Delfzijl geteld waren. Ze hadden er niet echt een verklaring voor, maar ik wel: aaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiin, twaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiii, draaaaaaaaaaaaaaaiiiiiii, viiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeerrrr
Het is rood met zwarte stippen en als het op je hoofd valt ben je dood... een lieveheersbeestje van 2000 kilo Het is zwart zit in een boom en het is dodelijk? een kraai met een machinegeweer
Nee hij valt ook niet te snappen. Of je lacht je een breuk, of je snapt em niet(wat ook niet mogelijk is trouwens) Net als: Komt een beer bij de slager, "mag ik wel een krop sla en een kilo appels?" "jawel, heeft u ook een flessenbon?"
staat een vrouw bij de bus met 2 hondjes genaamd tietje en tietje vraagt de vrouw aan de buschauffeur: "mogen mijn tietjes ook mee?" zegt de buschauffeur: "ja natuurlijk ik laat me lul toch ook niet op het nachtkastje liggen!" erg flauw sorry
Er staan twee pinguins op een ijsschots. Zegt de een tegen de ander: "Zal ik je eraf duwen?" Zegt de ander: "Nee."
Deze komt van me man, ik heb er steeds veel lol om Het is geel en gaat terug in de tijd De bus naar katwijk
Owww en het leuke is nog ook. Een vriendin van mij woont in katwijk en daar kom ik best regelmatig, en dan ben ik altijd weer te laat thuis.. Mijn antwoord op een boze vent; ik moest ook uit de geschiedenis komen, daar doe je wel ff over... Pist ie gelijk weer in ze broek van het lachen, en het enige wat ie dan nog kan zeggen ja daar heb je gelijk in...