mijn schoonmoeder word binnenkort 50 jaar. en we willen haar graag zo.n bedelarmband kado doen. ze draagt altijd zilver. maar er zijn zoveel sites dat ik het even niet meer weet. ook wat betreft bedels. moet de armband gelijk helemaal vol? want dan word het een duur iets. hebben jullie tips? groetjes
hoi hoi, ik heb mijn armband en bedels grotendeels hier weg Pansite Nederland: NIEUW qua bedels ligt het natuurlijk ook aan het te besteden bedrag. zelf ben ik aan het sparen, maar ik wild dan ook alleen bedels waar voor mij een betekenis achterzit succes met uitzoeken
Voor zover ik weet is het juist de bedoeling dat je steeds een bedel erbij krijgt! die van pandora zijn nog wel betaalbaar voor de kwaliteit die je krijgt vind ik.Eentje van glas is rond de 29 euro.de armband wel duurder...zelf vind ik ze heel mooi!helaas heb ik een armbandje van ander merk en passen die van pandora er niet aan...
Nee hij hoeft echt niet vol. Zelf heb ik er helaas geen hahaha. Maar mijn moeder en zusjes wel. Je moet er wel goed om denken dat als je online koopt je wel de echte bedeltjes koop. Er zijn veel neppe in omloop.
Ikzelf heb ook een pandora armband. Mijn bedels komen van de juwelier en de pandora winkel zelf. Persoonlijk zou ik gewoon lekker in de winkel gaan kijken wat bij je sm past. Ze kunnen je wellicht ook wat advies geven en je spaart voor korting. (is bij onze juwlier)
Leuk cadeau en je kan het echt personaliseren door zelf een bedeltje uit te zoeken. Ik heb ze wel eens besteld bij Bouwman online. Echte bedels. En goeie service. Succes
hebben jullie een site die betrouwbaar is? mooi dat hij niet gelijk vol hoeft haha. dan nu de armband en een bedel en ga vragen of haar dochter en man er ook 1 willen kopen. en dan voor speciale dingen elke x een bedel
de site die ik in mijn vorige bericht aangaf is betrouwbaar zoals ik al zei, bijna al mijn bedels komen er vandaan
Die pandora armband heb ik ook nog liggen. Opzich wel jammer dat ik hm gewoon nooit meer draag. Heb hm zelf van de juwelier. Zal ook een armband cadeau doen met een paar bedels, is juist t leuke om hm zelf vol te sparen! Succes.
anjamones. daar ga ik het bestellen. armband zelf os niet eens zo gek duur in het zilver. en de bedels ook niet. wat voor bedels krijgen jullie allemaal? ben ik benieuwd na hihi. wil sowieso iets met zoon en dochter. en ook iets uit mijn naam zit al 10jaar in de fam. maar wat moet ik dan voor iets kiezen?
Ik heb: bedeltjes meisjes en een jongetje ( mijn kids ) Rond met hartjes ( mijn relatie ) Een klok? ( van me schoonmoeder geen idee waarom een klok) Een bloemige( pluk de dag) Nog een paar dunne ( geen betekenis ) En natuurlijk altijd leuk als er een nieuwe aan komt te hangen.. Succes
Ik heb er zelf een van trollbeads. Ik heb alle bedels gekregen over 3-4 jaar verspreid. Met mijn verjaardag/sinterklaas of andere gelegenheid kreeg ik er eentje. Is erg leuk om steeds cadeau te krijgen!!
leuk!!! ik heb de mijne bij juwelier gekocht (was mee , was voor mn verjaardag) Soms heb je een aanbieding dat er dan gelijk een bedeltje bij zit!
ja ik denk ook dat ik hem bij een juwelier ga halen. kunnen ze het gelijk mooi inpakken. trollbeads vind ik niet zo leuk. heb het net opgezocht
Ik heb ook trollbeads. Vind deze qua kwaliteit een stuk beter dan de pandora. Heb aan de armband ook een paar echte pandoras (gekregen) maar die houden zich lang niet zo mooi. Heb mijn armband nu ongeveer 8 jaar. heb er 5 gekleurde glazen kralen aan, een boedha, huisje, koffer, tulp, paard, 1ste letter van mijn naam en mijn zoontje en nog een aantal bedels meer.
online krijg je er ook een leuk zakje van pandora bij om het in weg te geven ik heb kinderwagen: toen ik zwanger was gekregen jongentje: mijn zoon hoop geloof liefde: van mijn man hartje met steentje: van mijn moeder zonnetje: op vakantie gekregen van mijn man en nog een paar betekenislozen
anjamones. blijft jou pandora wel mooi? nu word ik weer een beetje bang haha. en kun je er mee douchen? is wel handog om te weten dan kan ik het haar vertellen zodra ze het krijgt
Mijn pandora blijft mooi, ik heb hem nu 2 jaar. Ik douche er niet mee, maar dat doe ik met geen enkel sieraad (mijn kettting uitgezonderd)
Mijn pandora blijft ook mooi, heb hem nu ruim 3 jaar. Ik vind van trollbeads de glaskralen mooier, maar hun zilveren bedels vind ik echt heel lelijk.