Halen jullie wel eens grappen uit bij familie, collega's, vrienden? Hier een collega die bloemen kreeg van een cliënt en dit uiteindelijk aannam voor het hele team want ze kon het zelf niet aannemen. Schijnbaar was er ook al iets met een chocolade letter in dec. In een overleg hebben we de collega gezegd van jij krijgt vrij met Valentijn en de cliënt ook want we weten dan waar je zit. De dag voor Valentijn ik een grote knuffel ingepakt met een ordinaire kaart en gezegd bij de balie dat zij deze de volgende dag moesten bezorgen. Ohhh wat heb ik gelachen met een collega. En de collega voor wie het was heeft het goed benauwd gehad. Eind van de dag een berichtje van haar aan alle collega's van bedankt voor het leuke cadeau en ik kreeg het even benauwd. Niemand heeft tot nu toe gereageerd dus of ze er achter is gekomen via de balie of dat zij zo kijkt wie er reageert Haha wie heeft nog meer leuke ideeën?
Ik snap m. Leuk geintje . Hier op het werk niet dat soort grappen. Heb best wel serieuze collegas. Helaas.
Ik snap em, denk ik. De cliënt had vermoedelijk een oogje op de collega. Vandaar de bloemen die ze gekregen had. Daarom hebben ze met Valentijn een knuffel laten bezorgen bij de collega (zogenaamd namens client). Klopt dat ts?
In dat geval is het typisch een geval van “je had erbij moeten zijn.” Mijn puberbrein, zeg maar toen ik 15 jaar was, zou hier smakelijk om hebben kunnen lachen maar nu vind ik het ... euhh niet heel integer en professioneel. Maar ik stel mij voor dat T.O. nog niet zo heel oud is?
Zal dan aan mij liggen maar ik begrijp die tekst gewoon en de grap. Cliënt weet waarschijnlijk van niets.
Cliënt heeft nooit gezegd een oogje op haar te hebben. Zij denkt dit, weet ook niet waarom. Maar idd hoe je het ziet zo zou het kunnen zijn.