Mijn collega is 7 weken zwanger. Nu heeft ze erge buikpijn met flinke steken (ze verliest geen bloed). Wel heeft ze vorige week blaasontsteking gehad. Om haar morgen gerust te stellen, dacht ik, ik gooi het eens op het forum. Is dit de nasleep van de blaasontsteking of is dit de zogenaamde bandenpijn en plaatsbepaling van de baarmoeder. Wie o wie heeft het antwoord?
Heeft iemand misschien een antwoord. Mijn collega is, volgens mij, bang dat het een aankomende miskraam is. Ik wil die zorg erg graag bij har wegnemen. Misschien dat een aankomende mama, wat van bovenstaande symptomen herkent en er iets over kan zeggen. Ik hoop het!
Ik heb het ook gehad. Mijn VK adviseerde een warme kruik tegen mijn buik aan houden. Als het dan wegzakte, zou het bandenpijn zijn. Van blaasontstekingen weet ik niks, die heb ik gelukkig nog nooit gehad.
Zolang er geen bloedverlies is, is er weinig aan de hand denk ik. Idd bandenpijn, daar denk ik ook aan. Als ze ook vaak naar de wc moet kan t ook nog n blaasontsteking zijn ja.. Een huisarts weet meer. Moet ze morgenochtend ff urine daar inleveren.
Ik had t ook hoor in het begin van mijn zwangerschap, nog trouwens, alleen nu niet meer dagelijks. Wens haar succes van mij.