Hoi, Ik heb de laatste 2 maanden van myn zwangerschap een behoorlyk lage bloeddruk gehad, het laagste was 90/45. Hierdoor voelde ik me ontzettend rot, heel flauwtjes en af & toe het gevoel flauw te vallen. Gelukkig is het zover nooit gekomen. Na de geboorte van ons zoontje heb ik 3 dagen plat gelegen, omdat ik helemaal geen energie of wat dan ook had om iets te doen. Gelukkig ging elke week beter tot afgelopen zaterdag. Ik werd in de winkel ineens niet lekker, en thuis kreeg ik weer het gevoel, net of ik flauw ging vallen. Erna en gisteren had ik weinig zin aan eten, en voel me enorm opgejaagd. En vooral verdrietig omdat ik niet wil dat ik weer continue dat gevoel heb. Komt dit wel vaker voor, want ik voel me zo alleen. Het lykt net of niemand anders hier last van heeft of heeft gehad! Groetjes een trotse mama van 2 prachtzoontjes
Hoi hoi, Ik denk dat het wel vaker voorkomt, maar ik snap wel dat het erg vervelend is, en dat je er verdrietig van wordt. Het is misschien handig om even naar de huisarts te gaan om je bloeddruk te laten meten. Drop en zoethoutthee zorgen ervoor dat je bloeddruk omhoog gaat. Het kan ook zijn dat je hb gehalte niet goed is. Daar zou je dan staalpillen voor kunnen slikken. Even naar de dokter gaan is het beste. Het kan natuurlijk ook dat je doordat je weer even duizelig bent geworden, je zo druk maakt, dat je daardoor weer gaat hyperventileren. Groetjes en succes Adrienne
Bedankt voor je snelle reactie. Ik ben afgelopen zaterdag naar de HAP geweest en myn bloeddruk was 160/80 dus zeker niet meer te laag. In ieder geval bedankt voor de tip & morgen moet ik naar de huisarts. Groetjes