pijn aan mn heupen; nu al bandenpijn??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sahi, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Hoi dames,

ik riep heel hard dat ik nog nergens last van had en sinds gister heb ik heel veel pijn aan mn heupen. De pijn trekt door naar mn benen en mn rug. ik maak me geen zorgen over de beeb, mn onderbuik voelt nog prima. Maar ik heb zo'n pijn aan mn heupen, dat ik amper kan traplopen. En ik moet vandaag weer werken!! :(
    Kan dat nu al banden pijn zijn, of is dat wat anders? Moet ik me zorgen maken, of lekker afwachten??
    Mijn vriend is heel bang dat ik het erg zwaar ga krijgen tot december... Baahhh, ik wil gewoon lekker genieten!!

Groetjes Sahi

2. MissT

MissT Niet meer actief

Ja het zou best kunnen hoor meid.
    Ik ben vandaag 6 weken en heb ook extreem rugpijn...

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    bah, echt balen hoor... ik ben van mezelf al vaak gammel, dus was zo blij dat ik me zo goed voelde laatste weken. Hopen dat dit weer minder wordt.
    we hebben dit weekend ook wel erg veel in huis gedaan, misschien toch iets over mn grenzen gegaan... ??
    Maar we wachten wel lekker af...

4. patricia88

7 apr 2008
    7
    0
    0
    kapster
    den bosch
    ha meis ik heb ook echt last van bandenpijn ik wist eerst niet was het was tot ik bij de gyn kwam en hem vertelde dat ik een soort spierpijn had langs me heupen en idd me rug is ook erg gevoelig.ben nu 7 weken en heb er nog steeds last van vanaf week 5 al. de gyn zei me dat dit zeker bandenpijn was en alleen maar goed is.ben namelijk vrij tenger en me baarmoeder wil ruimte maken aangezien die er bij mij niet is/was voel je dit extra.

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik ben niet echt tenger, maar mn gestel is wel smal. dus dan zal het bij mij ook wel zoiets zijn als bij jou, patricia. Dat stelt me wel een beetje gerust :)

6. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hai meiden

ik heb bij de jongste ook banden pijn gehad en bij mij is dat de hele zwangerschap gebleven (was wel afzien)
    hoe groter mijn buik werd hoe meer pijn het dee!!!
    maar ik moet zeggen dat ik er nu ook wel weer last van heb.

7. Gwen33

Gwen33 Lid

7 feb 2007
    75
    0
    0
    Accountmanager
    Helmond
    Hallo saam,

Ik ben pas net zwanger, 4,5 week. Ik had zoveel last van steken en zeurderige pijn aan de zijkant zo bij mijn liezen. Ik vanochtend voor de zekerheid urine ingeleverd bij de huisarts, maar geen blaasontsteking of zo. Assistent zei ook, is gewoon bandenpijn, alles gaat van binnen zich zetten, een fijn plaatsje vinden.
    Nou zo fijn is dat voor mij niet!!! Maar ach......... alles voor het goede doel, toch!!

Groetjes Gwen

Deel Deze Pagina