ik moest gisteren voor mijn 2e, 1e was voor bloedgroep, hiv en dergelijke, deze voor downsyndroom, maar kreeg te horen dat ik voorlopig nog niet klaar ben met die naalden hoor. heb haar wel gevraagd of ze me voortaan wil verrassen, ipv over 2 weken mag je terug komen voor de naald. deed geen oog meer dicht!
Ik word geprikt op bloedgroep, Rhes, Irreg. As, HBsAg, Lues, en nog een aanvullend graviditeitsonderzoek. dus, ik heb werkelijk geen flauw idee haha
En Marijke? Hoe is het gegaan? Hier nog zo'n muts die al flauwvalt bij de gedachte aan bloedprikken ! Alhoewel....de laatste 3 keer is het niet gebeurd moet ik zeggen! Ik viel ook altijd flauw, volgens mij al meer van de zenuwen dan om het bloedprikken zelf! Ik kom daar altijd al het kamertje binnen van: hallo! Ik kom bloedprikken, maar moet wel liggen. U hoeft niet te zeggen of u begint of klaarbent, ik wil niks weten!' ... hahaha! En pas als het klaar is, kan ik aardig doen en zeggen dat ik het niet zo chagerijnig bedoelde als dat het eruit kwam .... Sinds de laatste 1,5 jaar dat ik bij de gyn kom, moest ik bijna iedere maand m'n hormonen laten prikken, dus sindsdien gaat het al stukken beter gelukkig ... Morgenvroeg moet ik weer, en dit keer moet ik nuchter...Ik ben benieuwd
Het ging best aardig Eerst in de linkerarm, maar na een paar keer proberen zei ze dat het niet lukte, andere arm dus. Helaas begon ik toen weer als een gek te zweten en werd ik helemaal wit, maar ik ben niet flauwgevallen ik ben echt trots op mezelf haha Suc6 morgen!
Kijk meis, dat is al een begin hè?! Je voelt je wel ff beroerd maar je bent niet flauwgevallen ! Wel irritant dat het prikken niet in één keer lukte, maar gelukkig zit het er nu op voor je ... Ik ga nog ff een dagje zenuwachtig zitten wezen nu, hihi
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= kijk eens in dit topic daar heb ik een stukje geschreven over de pleister en zalf
thnx, heb het gelezen, maar het is dus niks voor mij, want het is alleen voor pijn Ik ben niet bang voor pijn, puur voor naalden. Maar voorlopig ben ik er weer even vanaf
Ik vind je zooooo dapper! Ik ga volgende week, ik wil nl niet alleen dus ik moet wachten tot mijn man mee kan, haha.
Gaat goedkomen hoor, als ik geweest ben vind ik het meestal meevallen Veel sterkte hoor, het gaat vast meevallen!
Nou....ik heb het overleefd hoor ! Ik was wel weer op van de zenuwen , maar het bleef alleen maar bij een beetje zweten en dizzy in m'n hoofd gelukkig! Heel toevallig had ik weer precies diezelfde mevrouw als de afgelopen 2 keer (dit is de 3e keer geweest in 2 mnd tijd ) en toen ze me zag zei ze meteen: 'oh jee! Ik zal de stoel alvast maar platleggen!' Hoe bedoel je reputatie , haha! Meteen na het prikken een druivensuikertje gehad en ik kon weer blij en opgelucht naar huis