Wie van jullie hebben voor het eerste bezoek aan de gyn (of erna) een bloedonderzoek gehad? Heb mn verwijsbriefje voor bloed test hier liggen en zat het eens te bekijken.. Vroeg me af of het in NL op dezelfde onderdelen getest wordt: *Hormonen: HCG-Estradiol-FSH-LH-Prolactine-Testosteron-vermoedelijke schildklier diagnose *Hemogram *Biochemie: Cholesterol-Creatinina-Ferritina-GGT-glucose-natrium-kalium-uraat-trycliceriden Ik heb dit onderzoekje woensdag a.s. en de 29e ga ik naar de gyn. Ben benieuwd of jullie dit bekend voorkomt en of er niets ontbreekt
Ok.. ben benieuwd! Lees vaak dat meiden pas na de gyn een bloedonderzoek krijgen op een bepaalde dag in de cyclus? Maar ik krijg het dus voor mijn eerste bezoek aan de gyn. Hoe is het gegaan tralala?
Ik ben ook alleen bekend met de bovenste rij Vaak wordt het geprikt bij/na het eerste bezoek als eerste oordeel. Soms later nog een keer aan het begin van de cyclus (rond cd 3). Het gaat dan vooral om fsh, oestrogeen en lh. Later, een week na je eisprong, kan er nog een keer geprikt worden op progesteron om te kijken of je een goede eisprong hebt gehad.