Klachten komen en gaan?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nicolet, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicolet

Nicolet Lid

15 okt 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het goed is ben ik bijna 6 weken. Het begon met misselijkheid, maagzuur en menstruatiekrampen, gevoelige tepels en pijnlijke borsten.

Nu voel ik al 3 dagen niets meer, af en toe moet ik kokhalzen en denk ik yes en dan is het weg.

Dan wordt ik weer superonzeker, en denk ik als je zwanger bent dan moet je toch wat voelen hahah, natuurlijk is het voor iedereen anders.

Hebben jullie dit ook, dat symptomen komen en gaan?

2. Valerie84

Valerie84 Actief lid

9 mrt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik merk ook dat ik de ene dag meer voel dan de andere dag... Ik denk dat het er bij hoort.

3. corrientjuh

23 jun 2010
    93
    0
    0
    Justitie
    Zuid Holland- Westland
    Ook als je helemaal geen enkele klacht hebt kan het goed zitten hoor! Ik heb tot nu toe bij deze zwangerschap echt geen enkele last gehad van zwangerschapskwaaltjes!

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.063
    1.296
    113
    Nederland
    Ook hier is het een komen en gaan.
    Met 4 weken onwijs gevoelige borsten/tepels gehad, met 6 weken was dat "over" nog wel een beetje gevoelig van t groeien, maar niet extreem.

Met 6,5 week stront misselijk! Een week later helemaal geen klachten meer, alleen wat krampjes/drukkend gevoel rond mn baarmoeder.
    Met 8wkn +2dgn prachtige echo gehad.
    En met 9 weken begon de misselijkheid weer, nu sinds 2 dagen zakt de misselijkheid weer een beetje af.

Het enige wat ik al vanaf het begin heb, dat is een verstopte neus en kort ademig.

5. Mickys

Mickys Actief lid

30 okt 2005
    339
    0
    0
    Yep! En elke keer als ik dacht: "Oké, dan moet ik er misschien maar van genieten dat ik me wat beter voel ipv me zo druk maken", werd ik de dag erna weer kotsmisselijk....

Deel Deze Pagina