Als het goed is ben ik bijna 6 weken. Het begon met misselijkheid, maagzuur en menstruatiekrampen, gevoelige tepels en pijnlijke borsten. Nu voel ik al 3 dagen niets meer, af en toe moet ik kokhalzen en denk ik yes en dan is het weg. Dan wordt ik weer superonzeker, en denk ik als je zwanger bent dan moet je toch wat voelen hahah, natuurlijk is het voor iedereen anders. Hebben jullie dit ook, dat symptomen komen en gaan?
Ook als je helemaal geen enkele klacht hebt kan het goed zitten hoor! Ik heb tot nu toe bij deze zwangerschap echt geen enkele last gehad van zwangerschapskwaaltjes!
Ook hier is het een komen en gaan. Met 4 weken onwijs gevoelige borsten/tepels gehad, met 6 weken was dat "over" nog wel een beetje gevoelig van t groeien, maar niet extreem. Met 6,5 week stront misselijk! Een week later helemaal geen klachten meer, alleen wat krampjes/drukkend gevoel rond mn baarmoeder. Met 8wkn +2dgn prachtige echo gehad. En met 9 weken begon de misselijkheid weer, nu sinds 2 dagen zakt de misselijkheid weer een beetje af. Het enige wat ik al vanaf het begin heb, dat is een verstopte neus en kort ademig.
Yep! En elke keer als ik dacht: "Oké, dan moet ik er misschien maar van genieten dat ik me wat beter voel ipv me zo druk maken", werd ik de dag erna weer kotsmisselijk....