een late innesteling, wanneer testen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door moedertje3, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moedertje3

moedertje3 Actief lid

7 okt 2006
    204
    0
    16
    Ik heb morgen mijn NOD, maar ik heb sinds 3 mei tot vandaag bruine+ rozige afscheiding en dit alleen bij het afvegen (dit heb ik normaal nooit voor mijn nod).

Hoeveel dagen moet je wachten om te testen na de innesteling?

ps: vandaag is het minder geworden, gister was het meer en ik verloor 1 lange rode sliert.

2. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik lees mee! ik heb geen bruin rozige afscheiding, maar loop al wel inmiddels 9 dagen rond met een vreemde buikpijn. misschien ook een late innesteling.

spannend!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zo'n 10-14 dagen na de innesteling kun je testen.
    Ik zou zelf op NOD al wel een testje wagen, als ie dan nog omo-wit is, test je later nog eens, maar wie weet is ie per ongeluk toch al positief als jij toevallig hoog in je HCG zit... ;)

4. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Mijn NOD was 3 mei en ik heb sinds maandag zo van die slierterige afscheiding, ook alleen bij afvegen, maar steeds héél weinig.
    Ik heb woensdag een test gedaan en deze was positief, dus ik duim mee voor jou!!!

5. moedertje3

moedertje3 Actief lid

7 okt 2006
    204
    0
    16
    je bedoeld na eisprong of niet? want 14 dagen na innesteling ben je zwaar overtijd.

6. moedertje3

moedertje3 Actief lid

7 okt 2006
    204
    0
    16

gefeliciteerd meid,:D

maar een vraagje,

je zei dat je nod 3 mei was, dan zou je toch nu 4 weken en 3 dagen ver zijn toch:(

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat ligt eraan hoe snel je innesteling is gegaan. Als die gelijk 2 dagen na de eisprong is geweest, ben je niet overtijd, want dan zit je met 2+12 dagen keurig op je NOD.
    Maar als je innesteling lang heeft geduurd, dan ga je idd pas laat overtijd ook positief testen. Ik testte bij Thirza pas 19 dagen overtijd positief en achteraf heb ik de innesteling 2 dagen voor NOD gevoeld, (en dus pas 3 weken daarna een positieve test, maar ik zit hier dan ook laag in m'n HCG, bleek de vorige zwangerschap ook wel weer).
    Innesteling duurt 2 dagen tot wel 2 weken na je eisprong, dus het kan dus gewoon dat je op NOD positief test, maar kan ook pas een eind overtijd zijn... :)

8. moedertje3

moedertje3 Actief lid

7 okt 2006
    204
    0
    16
    ROZEMARIJKE, dankje voor je uitleg. Ik heb vandaag getest maar die was negatief.

geen duiveltjes te zien meer, en die bruine afscheiding is gestopt. Ik test over 3 daagjes weer.

Deel Deze Pagina