puistjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lucky, 28 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ik ben nu 12 weken zwanger en ik zit helemaal onder de puistjes. Vooral op mijn rug en mijn voorhoofd. Ben ik de enige of zijn er nog meer dames die dit hebben. En zo ja, hoelang duurde dat? Ik word er helemaal gek van en drink veel water. Wie weet helpt het. Ik hoor het graag. Groetjes lucky. ](*,)

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wen er maar aan haha, ik ben net een grindtegel terwijl ik in heel me jeugd misschien 1 puistje heb gehad. tussen week 18 en 21 werd het minder en was dolgelukkig, helaas van korte duur want nu sta ik alweer onder. het stomme is dat ik er niet van af kan blijven en ze open krap enzo maar dit wordt er niet mooier op en toch doe ik het elke x weer.

3. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik heb het ook....

Heb het vroeger wel erg gehad maar het is nu weer helemaal back :S!

Ook op m'n rug inderdaad.. (daar had ik het vroeger nooit...)

4. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ben dus gelukkig niet de enige, maar ik word er helemaal gestoord van :confused: Ik hoop dat het toch wel een keertje minder word. Het is gewoon zo ontzettend lelijk. Groetjes lucky.

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik ben ook net een grind tegel voor al op me rug enhet jeukt dan vreselijk.
    in me gezicht heb ik ze bijna niet (gelukkig)

6. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Heey allemaal...
    Ik ben nu 5 weken en 6 dagen, maar heb wel hier en daar een pukkeltje... Dus hopen dat het daarbij blijft! Want meestal rond mijn menstruele cyclus had ik allemaal puistjes rond mijn mond, en dat is nu wel iets minder geworden...

Succes met de pukkels ;) hihi

7. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Haha, hier moet ik gewoon even van genieten.
    Ik heb dus als 14 jaar last van puistjes, kan er ook heel slecht afblijven. Maar sinds ik zwanger ben gaat het eigenlijk hartstikke goed. Ik zou bijna zonder make-up de straat op kunnen.

Sorry, maar dat vind ik dus gewoon even lekker, nu een keer een ander wel en ik niet......

Ondertussen ben ik wel expert puistjes behandelen.
    Bij mij werkt de dag en nacht creme van De tuinen met aloë vera als een trein. Alleen schijnt aloë vera als kruid niet zo goed te zijn als je zwanger bent. Ik weet niet of dat ook geldt als je het uit een potje op je gezicht smeert. Ik ben voor de zekerheid overgestapt op een andere soort, ook van de Tuinen.
    Af en toe een scrub of een facewash helpt. Maar alle dure dingen helpen echt voor geen meter. Gewoon de alternatieve dingen die helpen het beste.

Succes!

Linda

8. Marlous

Marlous Niet meer actief

Ik merk ook duidelijk dat ik er steeds meer last van ga krijgen, sinds het beginnen met de pil eigenlijk nooit meer gehad!

9. rosanne82

rosanne82 Lid

23 mei 2007
    12
    0
    0
    ik heb altijd een perzikken huidje gehad, zinds de dag dat ik zwanger raakte, kreeg ik hier en daar een pukkeltje die jeukte, dat werd steeds erger, mijn hele voorhoofd, en hoofd huid zit onder, het jeukt, ziet er niet uit en doet af entoe ook een beetje pijn, als ik er aan knijp en krab, komt er soms een beetje wit uit, met veel vocht, en daarna bloed het altijd, met als gevolg dat het het drie keer zo rood en dik word! ik heb veel geld uitgegeven voor een dermatoloog, maar je kan er van buitenaf niets aan doen, dus niet scrubben, geen dure creme's het zijn hormonen.. wat wel wat verlichting kan geven is een ontsteking remmende olie. ook al helpt een beetje zon wel iets om ze uit te laten drogen, maar zodra je 2 dagen niet in de zon komt, komen ze helaas weer terug, ik ben nu 13 weken zwanger, en het lijkt er op dat het iets minder word, maar ben bang dat ik hier mijn hele zwangerschap last van ga hebben, het is per vrouw verschiillend! sterkte, en herinder NIET KRABBEN EN KNIJPEN

10. rosanne82

rosanne82 Lid

23 mei 2007
    12
    0
    0
    ik heb altijd een perzikken huidje gehad, zinds de dag dat ik zwanger raakte, kreeg ik hier en daar een pukkeltje die jeukte, dat werd steeds erger, mijn hele voorhoofd, en hoofd huid zit onder, het jeukt, ziet er niet uit en doet af entoe ook een beetje pijn, als ik er aan knijp en krab, komt er soms een beetje wit uit, met veel vocht, en daarna bloed het altijd, met als gevolg dat het het drie keer zo rood en dik word! ik heb veel geld uitgegeven voor een dermatoloog, maar je kan er van buitenaf niets aan doen, dus niet scrubben, geen dure creme's het zijn hormonen.. wat wel wat verlichting kan geven is een ontsteking remmende olie. ook al helpt een beetje zon wel iets om ze uit te laten drogen, maar zodra je 2 dagen niet in de zon komt, komen ze helaas weer terug, ik ben nu 13 weken zwanger, en het lijkt er op dat het iets minder word, maar ben bang dat ik hier mijn hele zwangerschap last van ga hebben, het is per vrouw verschiillend! sterkte, en herinder NIET KRABBEN EN KNIJPEN

11. rosanne82

rosanne82 Lid

23 mei 2007
    12
    0
    0

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hier nog één met puistjes kan niet zeggen dat ik onder zit maar heb er regelmatig wel een aantal! HEEL VERVELEND! Maar heb het wel over voor mijn mooie baby boy! ;)

13. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    gelukkig (nog) geen last van..

maar er zijn volgens mij wel handige spulletjes voor om het tegen tegaan..

In ieder geval succes ermee!

Liefs kiss

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.415
    36.281
    113
    ik zou ook zeggen wen er maar een beetje aan, ik had er nooit last van, maar nu krijg ik ze niet weg hoor. Vooral op mijn rug is het erg.

Deel Deze Pagina