Hoi meiden. Ik heb al een paar weken last van harde buiken. Maar nu sinds een paar dagen heb ik.er ook menstruatiepijn en eem zeurende pijn in de onderrug bij. Het voelt net alsof ik elk moment ongesteld moet worden. Het indalen is het niet, want deze baby is al sinds week 27 volledig ingedaald en ligt vast in de bekkeningang. Zo ook bij de vorige controle. Herkent iemand dit? Bij mijn eerste en tweede begon de bevalling met ook eerst een paar dagen mensyruatiepijn vooraf. Maar het is nu nog een beetje te vroeg daarvoor, vandaar dat ik er een beetje onzeker van wordt.
Ik heb het ook al 2 dagen best last van ik hoop dat het doorzet, maar bij mij blijft het constant aanwezig...
Heb het af en aan.... groei van het kindje. Vervelend maar ja. Vind het vervelender dat ik af en toe uit mijn vel lijk te barsten, heb ik echt pijn aan mijn buikhuid.
Ahh jij ook al. Hier blijft het ook constant aanwezig i.c.m harde buiken. Niet prettig als je nog twee jonge kindjes thuis hebt, waarvan de jongste nog niet zelf kan lopen.
Nee dat is zeker niet fijn! Ik heb gelukkig nog geen kindjes rond lopen. Jouw baby moet nog wel even blijven zitten! Ik hoop dat het OF wegtrekt, OF doorzet.. maar zoals het nu is, is het niks...
ochh herkenbaar! ik ben ook bijna 36weken en heb al 2.5e week last van deze menstruatie kramp.. ook mijn babe is al volledig ingedaald. Het maakt je onzeker he? Ik heb alleen geen pijn in mn rug erbij