De hele dag door menstruatiepijn en 36wk zwanger.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saartje123, 14 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hoi meiden.

Ik heb al een paar weken last van harde buiken. Maar nu sinds een paar dagen heb ik.er ook menstruatiepijn en eem zeurende pijn in de onderrug bij. Het voelt net alsof ik elk moment ongesteld moet worden. Het indalen is het niet, want deze baby is al sinds week 27 volledig ingedaald en ligt vast in de bekkeningang. Zo ook bij de vorige controle. Herkent iemand dit?

Bij mijn eerste en tweede begon de bevalling met ook eerst een paar dagen mensyruatiepijn vooraf. Maar het is nu nog een beetje te vroeg daarvoor, vandaar dat ik er een beetje onzeker van wordt.

2. mappel

mappel Niet meer actief

Ik heb het ook al 2 dagen best last van:( ik hoop dat het doorzet, maar bij mij blijft het constant aanwezig...

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Heb het af en aan.... groei van het kindje. Vervelend maar ja.
    Vind het vervelender dat ik af en toe uit mijn vel lijk te barsten, heb ik echt pijn aan mijn buikhuid.

4. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ahh jij ook al. Hier blijft het ook constant aanwezig i.c.m harde buiken. Niet prettig als je nog twee jonge kindjes thuis hebt, waarvan de jongste nog niet zelf kan lopen.

5. mappel

mappel Niet meer actief

Nee dat is zeker niet fijn! Ik heb gelukkig nog geen kindjes rond lopen. Jouw baby moet nog wel even blijven zitten!
    Ik hoop dat het OF wegtrekt, OF doorzet.. maar zoals het nu is, is het niks...

6. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Heb je geen blaasontsteking? Dat kan ook deze klachten geven namelijk..

7. Stefania

Stefania Actief lid

21 dec 2012
    111
    0
    0
    Groningen
    ochh herkenbaar! ik ben ook bijna 36weken en heb al 2.5e week last van deze menstruatie kramp.. ook mijn babe is al volledig ingedaald. Het maakt je onzeker he? Ik heb alleen geen pijn in mn rug erbij

8. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Hier ook een die er last van heeft ;)

9. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik heb het overigens niet de hele dag door...

Deel Deze Pagina