Hoi! Ik ben aan het kijken naar de verschillende verzorgingsprodukten maar wil het liefst geen zwitsal door de hoeveel geurstoffen ed wat er in zit. Ik ben zelf redelijk gevoelig qua allergieen en ben bang dat ons kindje dit ook zal zijn. Daarom ben ik aan het kijken naar produkten als Weleda, Neutral en Natusan.. in elk geval natuurzuivere producten of produkten waar zo min mogelijk in zit aan kleur en geurstoffen.. Wat zijn jullie ervaringen en wat gebruik jij voor je kindje of ga je gebruiken?
Justin had ook een heel gevoelig huidje. Wij gebruikten toen om de dag wat balneum olie in de tummy tub. En heel vaak gewoon niks dus, alleen water
Wij gebruiken Weleda en bevalt heel goed: heerlijk zachte kruidige geur. Met name de iedere dag olie, waar ik hem om zijn droge huidje ook iedere dag mee insmeer, vind ik een aanrader. Hier ook gekocht omdat ik een gevoelige huid heb en geen rotzooi wilde smeren
Wat babyproducten betreft heb ik er geen ervaring mee, maar voor mezelf gebruik ik spul van Zarqa. Daar zit helemaal niks geen troep in. Volgens mij hebben ze een complete lijn voor babyhuidjes...
Ik heb Balneum gekocht bij de Etos (Huidverzorgingsproduct | Natuurlijke Huidverzorging) en ik ben nog op zoek naar Zarqa Zarqa - Baby Care daar heb ik goede dingen over gelezen. Voor onze oudste gebruik ik nog steeds neutral omdat zij last heeft van eczeem en berg die maar niet weg wou gaan van haar hoofdhuid. Mijn oudste reageert ook goed op Natusan first touch, al weet ik niet of dat de bedoeling is als je al 7 jaar bent
thx voor alle tips! zarqa had ik inderdaad ook gezien maar dat is vrij prijzig geloof ik he? balneum heb ik ook een hoop over gehoord, daar ga ik me ook maar eens over inlezen
ik had voor mijn dochter eerst alles van zwitsal...maar mijn dochter kon er niet tegen..kreeg een hele droge huid en vlekjes...ik heb toen een tijdje balneum extra vettend gebruikt en dat werkte super goed..toen haar huidje weer op orde was heb ik Natusan gebruikt..ruikt heerlijk en mijn dochter kon er tegen dus helemaal blij...Als ik nog een kindje mag krijgen koop ik gelijk de hele lijn van Natusan
the body shop heeft ook een hele fijne babyverzorgingsproducten lijn, volgens mij is die ook natuurlijk. Ook heb ik in een cadeautas een proefmonster gehad van het merk "Kim Beebie", de wasjel en die is ook natuurlijk en hypoallergeen en ruikt echt fantastisch. Ik heb er al een hele set van aangeschaft. Weleda ben ik ook al jaren fan van, ik gebruik nu de mama olie en de baby producten heb ik ook alleen goede dingen over gehoord.
Zarqa is hier nu in de aanbieding bij de drogist.... was vroeger een DA. Misschien bij jou ook bekend.
Hier geen gevoelige huidjes dus gebruik eigenlijk alles. Maar van Weleda is de baby-olie zeker heel fijn, ook voor baby-massage (werd mij ook aangeraden door de cursusleider). Verder is balneum inderdaad een fijne olie voor in bad, zeker voor een droog huidje. Wordt huidje lekker zacht van. Ik gebruik verder spullen van Mylene (tout petit). Het ruikt wel maar volgens mij zit er niet veel troep in. Ik ben er positief over en vele met mij als ik dit forum wel eens volg. Is wel wat duurder in aanschaf. Ik denk dat Natalis ook fijn spul kan zijn voor gevoelige huidjes. En is volgens mij niet duur in aanschaf.
Wij gebruiken Galenco, die lijn heeft ook producten voor de hypergevoelige huid. En ruikt heel lekker ook!
Wij zijn heel tevreden over Natusan. Hebben ook Weleda gebruikt, maar dat heeft een nogal uitgesproken geur... Natusan is erg huidvriendelijk en ruikt vrij neutraal. Zijn vooral erg fan van de doekjes, die je voor billen, handjes en gezichtje kunt gebruiken. Heb door het hele huis pakken liggen
Ik gebruik Weleda of producten van de witte lijn van Boutriba. http://boutriba.nl/ Het is heel belangrijk voor de huid dat producten op basis van amandelolie zijn. Dan kan de huid blijven ademen.
Wij hebben Zarqa staan voor als de kleine straks geboren is. Als je op hun site kijkt www.zarqa.nl kan je zoeken naar verkooppunten
Zarqa is hier te koop bij De Tuinen, de DA drogist en de Etos. Bij De Tuinen hebben ze wel eens aanbiedingen.