welk merk luiers?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Zina, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welk merk luiers?

1. pampers

2. huggies

3. kruidvat eigen merk

4. huggies eigen merk

5. c 1000 eigen merk

6. maakt niet uit, als het maar sluit.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Zina

Zina Niet meer actief

#1 Zina, 26 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 okt 2010
    heey dames,
    Op de uitzetlijst staat ook een pak wegwerpluiers. Maar welke moet ik nou hebben?
    Er zit nogal prijsverschil in, en ik was eigenlijk van plan die van de kruidvat te halen. Maar nu twijfel ik toch...

Welke raden jullie aan?
    In de poll kunnen jullie meerder antwoorden geven als jullie ook tevreden zijn met meerdere merken.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb van mn schoonmoeder een pak pampers gekregen, nr 1 volgens mij, omdat de tweeling misschien wel zwemt in een groter maatje :D Ikzelf heb van sweetcare via marktplaats een hele hoop luiertjes gekocht. Scheelt net.. als ze er uitslag van krijgen, doen we af en toe een pamper en af en toe deze..

Voor Justin gebruik ik meestal de huggies omdat deze vaak 1+1 halen is.

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

die in de aanbieding zijn!
    vorige week bijvoorbeeld 2 pakken huggies voor 10 euro bij etos
    vorige maand 4 pakken huggies voor 15 euro
    met die lekker in het leven bonnen (krijgen volgens mij alle jonge gezinnen die een babydoos hebben aangevraagd) heb je 2+1 gratis pampers.
    Huggies en Pampers vind ik wel de beste merken, omdat ze mooi blijven zitten, je bijna nooit lekkage hebt, en ze niet ruiken.
    Verder voldoen die van de aldi ons, en die van ah eigen merk.

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Ik gebruikte eerst altijd de pampers. Echter vind ik ze stinken en poepluiers lekte 9 van de 10 keer door.
    Nu gebruik ik kruidvat en ben er wel tevreden over. De huggies vind ik ook fijn.

5. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind de pampers het best!!
    En ik vind ze ook erg soepel aanvoelen wat volgens mij voor het kindje ook lekker zit.
    Had hier eigen merk liggen en man deed die luier aan en vroeg gelijk wat is dat voor krant, omdat het zo stug was.
    Als je op de site van kruidvat kijkt kan je een bon uitprinten en mag je gratis een pak halen. Zo kan je ze gelijk eens proberen.

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik gebruikte altijd pampers, maar sinds ik Kruidvat luiers heb ontdekt ben ik helemaal om! Stinken tenminste niet zo en zijn lekker goedkoop :)

7. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    BUMBLIES zijn echt super

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik gebruikte eerst pampers, maar vond ze stinken en ze kreeg striemen. Keer huggies geprobeerd van iemand, en ze heeft nog nooit zulke droge billen gehad. Ook ben ik super tevreden over de luiers van nature babycare (zijn die ecologische). Daar heeft ze ook super droge billen in, prachtige pasvorm en ruiken ook niet.

Aldi en lidle zijn ook goed.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik gebruik vanaf het begin al Kruidvat luiers en ik ben er super tevreden over. In al die 6 maanden dat ik ze nu gebruik 1x een ongelukje gehad. Het scheelt gewoon hartstikke in prijs, zelfs als de Pampers in de aanbieding zijn van 3 halen 2 betalen zijn de Kruidvatluiers nog goedkoper.

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb C1000 luiers ingevuld. Ik vind ze echt geweldig!!!
    Maar, ik heb de newborn niet gebruikt. Van de newborn vond ik pampers veruit de beste. Bumblies vond ik troep! Heeel stug en hard, heb het pak weggegooid want dat wou ik mijn dochter niet aandoen!

Nu ga ik denk ik voor kruidvat of c1000 newborn luiers. Pampers zijn super maar stinken wel enorm.
    Ik hoop nog ervaringen te vinden over soepele newborn luiers van de c1000 of kruidvat. Wil absoluut geen stugge dingen!

11. Storm

Storm Niet meer actief

Wij zijn begonnen met pampers, maar op de een of andere manier rook het kamertje van mijn zoontje 's ochtends helemaal naar urine.
    (hoor dit vaker van moeders met zonen, dacht al dat ik gek was.)
    Dus overgestapt op die van de kruitvat. Maar hebben een ook tijd die van de C1000 gehad. Bevielen ook prima.

12. umpalumpa

umpalumpa Lid

24 aug 2010
    58
    0
    0
    Geen van die op de lijst hier.
    Wij hebben Poppolino's wasbare luiers. Ze zijn van de eerste amper versleten, dus gaan we gewoon dezelfde doorgebruiken voor nummer twee.

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb luiers van Pampers. Vind die van kruidvat precies als karton aanvoelen als hij geplast heeft... Vind Pampers lekker zacht. De nr 2 heeft nooit goed gezeten, maar nu hij in nr 3 zit past het perfect.
    Vind niet dat ze stinken als hij geplast heeft. Je ruikt het, maar evenveel als bij de Kruidvat...

14. Zina

Zina Niet meer actief

ok dames, bedankt voor jullie reactie. Ik koop denk even 2 pakken, een van pampers en een van de kruidvat. Heb al van de c 1000 gekregen van mijn schoonmama. Dan test ik even welke het beste is voor mijn baby, want het verschilt erg per kind lees ik.

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb net een mini verpakking van de kruidvat luiers gekocht. En die zijn net zo flexibel als de pampers. Dus weet wel welke ik ga gebruiken denk ik :D

16. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik had van maat 1 luiers van pampers, kruidvat, c1000 en huggies. C1000 en huggies vallen wel het kleinst, de kruidvat volgt daarna en pampers passen het langst. Qua kg past mijn zoon nog in allemaal, maar we zijn inmiddels overgestat naar mt2 van pampers.

Ze voldeden hier allevier qua lekkage`s, maar mijn zoontje kan net als z`n zus toendertijd niet tegen huggies. Ze krijgen er meteen luieruitslag van. ik had ook nog bumblies gekregen maar die vind ik helemaal niets in de kleinste maten, maat 4 en 5 gaat nog wel (oppas kindjes hebben deze).

Welke luiers het fijnst zijn is zo afhankelijk van het figuur en de hoeveelheid plas/poep van je kindje. Mijn dochter was een smalletje en alleen pampers zat en goed en ze kreeg er geen uitslag van (andere merken zaten of niet goed of ze kreeg er uitslag van). Bij mijn zoontje voorzie ik hetzelfde dus wij blijven bij pampers en die koop ik tijdens de aanbiedingen dan valt het verschil nog mee.

17. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wij gebruiken die van de Aldi, voor heen altijd pampers maar daar lekten mijn mannen steeds mee door.

Aldi luiers vinden wij perfect en het scheelt echt veel geld.

18. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    hier begonnen met pampers(veel gekregen), daarna overgegaan op kruidvat. Toen eigen merk etos. En nu toch naar huggies. Omdat die toch vaak in de aanbiedingen zijn en dit dus erg goedkoop is.

Vind wel dat per maat het heel erg verschilt. Newborn en 1 vond ik erg fijn van pampers daarna niet meer. Kruidvat vond ik 3 weer fijn. Etos vond ik ze allemaal wel fijn. En huggies gebruik ik pas vanaf maat 4 dus die weet ik niet van de kleine maatjes.

19. Tese

Tese Niet meer actief

BUMBLIES zijn echt de meest grote kutluiers die ik ooit gebruikt heb. :D Zo zie je maar dat smaken verschillen....

Wij hebben hier pampers, lidl luiers en de eigen merk van de ah.

20. Chammie

Chammie Lid

14 jul 2010
    83
    0
    0
    Rotterdam
    Wij hebben eerst pampers gebruikt en later huggies omdat onze zoon hier vaak door heen lekte. Aldi luiers zijn ook prima. De huismerk luiers van AH vind ik helemaal niets. Dikke stugge luiers vind ik dat. Voor onze dochter gaan we straks waarschijlijk pampers of huggies gebruiken

Deel Deze Pagina