welke verf grbuiken jullie voor de muren

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door babydreame, 20 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    waar en welke merk verf grbuiken jullie voor de muren?
    waarmee krijg je ook de mooiste reseltaat.
    waar halen jullie die, en zijn jullie een beetje prijs bewust als jullie met de babykamer bezig zijn.

2. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Bij hebben verf van Gamma eigen merk gebruikt. Zilver metalic....dekte in 1 keer en zit er super goed op. (foto in fotoalbum)

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    bij de praxis eigen merk. dekt goed en wij vinden het ideale verf

4. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    gewone latex van de Gamma...hebben zelf een kleur gemaakt dmv een tubetje kleurstof erdoorheen te mengen...en voor de kozijnen enzo ook verf van eigen merk Gamma...alles op waterbasis...droogt snel en ruikt niet zo sterk :rolleyes:

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wij hebben flexa muurverf in knalroze met glitters erover heen voor 1 muur. En voor de rest gewoon gamma latex.

Prijsbewust.... hmmm het zou wat meer hebben gemogen. Maar de kleur die wij het mooiste vonden was dus van Flexa, en die glitters zijn helemaal geweldig :D

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    de muren gaan we behangen maar de plinten enzo worden geverft met verf van de Praxis (eigen merk)

voor onze woonkamer, hal, slaapkamer en buitenmuur (tuin) hebben we latex van Praxis gebruikt.

Wij vinden het super...

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij hebben ook metallic verf gebruikt, maar dan ook van flexa, brons in ons geval. Lijkt wel wat op de foto's van marlie, met die glans, alleen dan een veel donkerdere kleur.
    Prijsbewust: Ondanks de flexa verf, ja, we vergelijken veel, letten op aanbiedingen en houden ook marktplaats goed in de gaten. En ook bij dingen die we moeten hebben die we wel nieuw kopen bedenk ik me of ik het straks weer kan verkopen (zeker als het wat duurder is) . Dat weegt dan zeker mee. Zo vond ik de angelsound een echt luxe produkt, best prijzig, maar erg prettig voor je gemoedsrust en er zijn genoeg mensen die het voor de helft van de prijs straks weer over willen nemen.

8. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem

haha hmmm prijs bewust ach als je iets mooi vind dan maakt het ook niet uit he.

ik had je foto,s gezien en van je kleine meis gaat alles goed met haar?

9. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem

Ja dat klopt met de angelsound, ik heb heel even de doptone gehad maar hebt het paar keer gebruikt en voel de baby nu zoveel dat ik hem vrijdag heb terug gestuurt.

wij zijn al wel bezig met het verzinnen van de kleuren we weten inmiddels dat het een meisje word dus het word dan nu iets makkelijker gemaakt.
    maar heel veel komt rose toch weer terug he, maar het is wel moeilijk vooral als je er nog lang plezier van zult hebben, en niet dan het strakjes verveelt.

10. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Wij hebben de oranje Flexa muurverf gebruikt, niet erg goedkoop maar dat was nou eenmaal de mooiste kleur "teigetje-oranje" die we konden vinden!

Deel Deze Pagina