bad slang kapot

Discussion in 'De babyuitzet' started by tweety, Oct 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    heb ik weer voor de 2e keer is de slang van mijn badje kapot. vorige week zaterdag ben ik hem om wezen ruilen en nu is ie al weer gescheurd en rene is denk ik maar een keer of 4 in bad geweest verder is ie wezen douchen vind dit echt K_T. ben echt pissig kon weer dweilen net heel mijn vloer nat lekker op laminaat moet je nog uitkijken dat het niet in je vloer trekt. nou ga ik zaterdag maar weer terug en nu maar eens kijken wat ze gaan zeggen. maar voorlopig wordt het dus het badje leeg scheppen pfff. hoe legen jullie je badje?

2. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb wel een stopje in het badje, maar geen afvoerslangetje. Ik zet het badje op de grond in de douche en trek de stop eruit, of manlief gooit em leeg.

3. Niet meer actief

Badslang :( die doe je in het gaatje ofzo van het badje? :oops:

Toen ik Dhani nog in bad deed in zn kamertje..leegde mn vriend het badje gewoon..(dhani gaat 's avonds in bad) en nu maakt hij er zo'n waterballet van dat ik hem met badje en al in de douchecabine zet..het badje kiep ik gewoon om om hem te legen of ik kan het stopje eruittrekken..

4. Niet meer actief

wat ik ook wel deed, als hij zich had ondergepoept overdag en dus in bad moest, het water zoveel mogelijk eruit halen met de luieremmer of gewoon een andere emmer en als er nog een klein beetje in zit het stopje eruit trekken met emmer eronder of het badje tillen naar de badkamer, zit dan toch niet zoveel water meer in..

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb zo;n badstandaard wat je OP het bad kan zetten , met een apart aankleedkussen er naast.. echt ideaal! gewoon het stopje eruit en het water loopt zo het grote bad in.. Heerlijk!

6. Gul

Gul Actief lid

Sep 27, 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    We hebben inderdaad een slangetje voor het badje. We zetten dan zijn badje naast ons bad en legen we dus naderhand door de slang in ons bad te hangen.
    Ons badje had alleen geen gaatje om die slang aan te hangen, dus heeft mijn man gewoon een gaatje geboord met de boormachine aan de bovenkant van de badje. Zodat we tijdens het baderen slang krom naar boven hangen en naderhand de slang loslaten om het water te lozen. En het slangetje hangt er dus constant aan. Slang was trouwens niet standaard bij het badje. Ik heb dit bij Prenatal gekocht. En ik gebruik hem al bijna 2 jaar. Alleen als je het inderdaad niet goed erindraait kan hij soms wat lekken of als je teveel aan die slang zit te draaien tijdens het schoonmaken van het badje (is maar 2 keer gebeurd, en dat heb je heel snel in de gaten).
    Ik hoop dat je wat aan de informatie hebt.

7. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    het zit idd niet standaard bij het badje heb de slang ook los erbij genomen. we hebben de slang er ook standaard aan zitten. het is een keer erop zetten en verder wordt er niet meer aan gedraaid. net onder het stopje is het nu dus gescheurd al voor de 2e keer op dezelfde plek vind dit echt klote. het wordt dus nu leeg scheppen met de emmer want ik kan het stopje niet eruit trekken want de standaard heeft nog stangetjes horizontaal lopen en daar kletterd het water dan op dus loopt niet gelijk een emmer in. maar ik ga zaterdag gewoon weer terug met die slang en dan kijken wat hun zeggen ik heb een duur badje en standaard en nu kan ik hem nog niet eens op een normale manier leeg laten lopen zonder dat ik moet dweilen.

8. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    ik heb een badje van bebe jou en daar zit een bad slang bij en die zijn stevig. Ik denk niet dat ie snel kapot te krijgen is. ;)

9. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik heb het badje van de hema met slang en werkt perfect. Nooit problemen mee gehad.

10. Rabia

Rabia Bekend lid

Apr 19, 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Die slangen koop je los bij de hema, zijn stevig hoor.

11. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    ik zal van de week eens gaan kijken voor een andere slang. toen ik het badje kocht zeiden ze dat er geen andere slang op paste dan alleen dat ene merk maar ik ben het merk spuug zat ga kijken of ik een stevigere kan vinden die past maar ga ook mijn geld terug vragen van deze slang.

Share This Page