Wie heeft er ook een dekentje besteld bij OK Baby?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Patricia1983, 10 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Meiden,

Een tijdje terug heb ik een kinderwagen bij Blokker gekocht (BeebiesFirst). Hierbij zat een kaartje waarbij je voor € 34,50 een bijpassende deken en voetenzak kon bestellen. Het geld uiteraard overgemaakt, maar nog steeds geen bestelling binnen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan nergens een telefoonnummer of iets dergelijks vinden.

Liefs

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    als het bij blokker vandaan komt dan zal het toch wel goed zitten.
    ik denk dat je anders gewoon even bij de blokker moet informeren. lijkt me dat hun hiervan op de hoogte moeten zijn.

3. pettflet

pettflet Lid

24 okt 2006
    6
    0
    0
    verkoopster
    arnemuiden
    hoi hoi,

ik heb dus ook een kinderwagen bij de blokker gekocht en ik zit dus met hetzelfde probleem!

ik heb ook al heel internet afgezocht, ik heb alleen wel een adres gevonden met de naam ok baby in tilburg alleen het adres is anders.
    er staat ook een telefoonnummer bij, dus ik ga morgen zeker even bellen om te zien of het wat is!
    ik laat het je zeker weten!
    ben je trouwens ondertussen al naar de blokker geweest?
    ik nog niet.

je hoort nog van me!
    groetjes syl

4. pettflet

pettflet Lid

24 okt 2006
    6
    0
    0
    verkoopster
    arnemuiden
    hoi hoi, ik heb ondertussen het nummer gebeld maar het blijkt een faxnummer te zijn.

Je hoort alleen maar veel gepiep en krijgt verder niemand aan de lijn.
    helaas dus.
    Ik ga vanmiddag even langs de blokker, misschien kunnen hun mij wat meer erover vertellen.
    ik laat het je wel weten!
    groetjes!

5. pettflet

pettflet Lid

24 okt 2006
    6
    0
    0
    verkoopster
    arnemuiden
    hoi hoi, ik ben aant speuren geweest op internet, en ik moest en zou iets vinden en het is mij dus ook gelukt!

ik heb een telefoonnummer gevonden en dat is ook echt van de makers van die kinderwagen!

wij helemaal blij!
    ik heb gebeld, en gezegt dat er nog meer mensen zitten te wachten, maar vaak gaat het met het rekeningnummer verkeerd, als je bijvoorbeeld een andere naam invult op het kaartje dan van wie die rekening is.

het volgende nummer kan je meteen bellen: 013- 5702876

succes ermee en ik hoor er nog wel van!
    groetjes!

6. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Hebben jullie de deken inmiddels al?
    Ben gewoon benieuwd hoor, ik heb hem niet besteld ofzo.

7. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Ben ook wel benieuwd, want wij zijn wel van plan om het nog te gaan bestellen.

8. pettflet

pettflet Lid

24 okt 2006
    6
    0
    0
    verkoopster
    arnemuiden
    hoi hoi,

ik heb ondertussen mijn dekentje en voetenzak binnen, dus ik ben helemaal happy!

groetjes! syl

9. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Mooi, dan gaan wij ook een poging wagen ;)

10. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    Hoe ziet het dekentje en de voetenzak eruit ? En is het een beetje kwaliteit, want het bijbehorende dekbedovertrekje hadden ze beter achterwege kunnen laten. Toch, voor dat geld, is het een mooie kinderwagen. De actie loopt nog tot 12 november, maar ik kan niet beslissen. Ik weet niet of ik rood/zwart of grijs/lime leuker vindt en daarnaast vind ik het wel een gemis dat er geen maxi cosi city op kan. (kan op mijn oude kinderwagen ook niet en dat was soms erg lastig). Maar misschien als je er een leuke voetenzak enzo bij kunt kopen...

11. pettflet

pettflet Lid

24 okt 2006
    6
    0
    0
    verkoopster
    arnemuiden
    ik vind dat je wel gelijk hebt over het dekbedhoesje.
    tja, wat kan ik over het dekbedje zeggen, het is gewoon een simpel wit dekentje en dat is alles.
    voelt wel lekker warm aan!
    Verder hebben we een zwarte voetenzak erbij gekregen die je open kunt doen met aan iedere kant een rits.
    Is wel stevig materiaal vinden wij.
    En het maakt de kinderwagen wel af, dus wij vinden het oke!

Wij hebben gekozen voor grijs met lime, en ik vind het nog steeds een mooie kleurcombinatie!
    Dus ik zou zeggen succses ermee!
    Het komt vast wel goed!

Deel Deze Pagina