Over 7 dagen heb ik verlof en wou dan de kleertjes gaan wassen Nu vroeg ik me af of ik andere dingen ook moet wassen, dus hydrofielluiers, spuurdoekjes, lakentjes...dat soort dingen en hebben jullie alleen de kleinste maatjes gewassen of alle kleertjes die jullie hadden? en alles met neutral gewassen of hebben jullie gewoon je eigen wasmiddel gebruikt en alleen de wasverzachter weggelaten? xBla
Ik heb echt alles gewassen. Wel in de Neutral inderdaad. Ik dacht laatst dat het wel met gewoon wasmiddel kon, maar ze zat binnen no-time onder de schilvers. Ik ben dus weer terug op de Neutral en dat gaat goed. Ik heb ook wasverzachter van Neutral.
Ik heb ook alles gewassen, maar niet alleen de kleertjes lakentjes enzo maar ook knuffelberen tutlapjes en dat soort dingen. Ik heb alles met een sensetive wasmiddel van volgens mij ariel gewassen.
Oke bedankt voor jullie antwoord heb nog een vraagje, de hydrofielluiers..moet je die na het wassen steriel verpakken? Heb daar laatst ergens iets over gehoord dacht ik.
ik heb alles gewasen. met gewoon wasmidel. en alles ligt nu gewoon in de kast. heb niks steriel verpakt. vraagje van mijnn. hebben jullie ook alle sokjes gewasen.
Ook hier alles gewassen. Op de lijst bij wat je nodig hebt voor een thuisbevalling staat inderdaad; 'twee hydrofielluiers, gewassen, heet gestreken en stofvrij verpakt'. Maar die van mij liggen gewoon in de lade van de commode.
gewassen: kleertjes mt 50, 56, 62 . Groter nog niet. lakentjes en hoeslakentjes mutsjes hydrofiel luiers (net als handdoeken: ongewassen nemen ze niet voldoende vocht op heb ik begrepen) tutteldoekjes (gaan toch in de mond enzo) niet gewassen: dekentjes (alleen gelucht) sokjes jasje en ik heb de kleertjes gewoon met m'n eigen spullen (zonder wasverzachter) mee gewassen.
Hier ook alle kleding gewassen. En ook hydrofielluiers en spuuglapjes en beddegoed (muv deken). Met Ariel Sensitive. Ruikt heerlijk!
Ik heb alles gewassen.Kleertjes, lakens, hydroluiers... Ook de dekentjes en de knuffeltjes. Alles met neutral en de wasverzachter van neutral. En alles apart van mijn eigen was. Ik heb alles gestreken, maar niets apart verpakt. Misschien had ik sommige dingen ook niet kunnen doen, maar ik heb pas heel laat de babykamer gekregen, en had echt de behoefte om vast wat te "babytutten".
Ik heb echt alles eerst gewassen. Ook de tut lappen. Als je het daarna in de commode legt of in de kast is het goed. Als het maar stof vrij ligt. O ja ik heb alles gewassen met ons eigen wasmiddel + wasverzachter (wist niet dat het beter was om de wasverzachter weg te laten) Maar het ging prima. Dus dat gebruik ik nu ook gewoon.
Hier krijgen we nog een meisje, dus alles van de eerste word nu nog gewassen zijn nogal wat zakken haha Dit gaat na het wassen allemaal in afgesloten kratten dus geen omkijken meer naar wel fijn! De eerste maatjes liggen al in de commode en buikkast klaar! Afgedekt met een hydrofiel, maar that's it! Alles gewassen met neutral, Sem dr huidje had ook exceem en is dus zeker gevoelig! Vooral geen wasverzachter gebruiken! ik zie dat neutral er nu wel een heeft, maar ook die niet gekocht...gewoon zonder! Verder word gewoon alles wat gewassen kan worden gewassen, alleen knuffels boxkleden en wandelwagen spullen als laatste en van het bedje nogmaals luchten, omdat dit anders maar ligt te verstoffen al die tijd.. Zo blijven we bezig he
Ik heb ook alles gewassen (behalve het dekentje) met gewone waspoeder. Hydrofielluiers gebruik ik alleen voor het afdrogen en in bedje onder zijn hoofdje, die kun je beter niet strijken want dan nemen ze minder vocht op.
Ik heb alles gewassen met neutral. De hydrofiel luiers wel daarna gewoon in een kast gelegd. Later gewone wasmiddel geprobeerd ,maar Jesper zat direct onder de eczeem, dus wij houden het bij neutral.
Lakens, dekens, hydrofielsluiers en washandjes enzovoort hier al gewassen met gewone wasmiddel zonder wasverzachter. Kleertjes doe ik pas als ik ong 30 weken in verwachting ben, dan is alles klaar.
Wij hebben alle kleertjes gewassen, ook die we na de bevalling kregen. Ben dat blijven doen tot 4 maand. Daarna kreeg C de kleertjes zo aan. Al het beddegoed en hydrofiele luiers heb ik ook gewassen. En een gedeelte in een plastic zak bij de bevallingsspullen gedaan. Ik heb het gewassen met ons eigen wasmiddel. Geen idee welk merk, redelijk goedkopie. Ik krijg zelf vaak jeuk van wasmiddelen. Vooral van die duurdere merken, die hebben vaak meer parfum in het poeder zitten.
Heb ook alles gewassen, tot aan dingen in maat 62 toe geloof ik. Wel jammer dat heel veel er dan meteen toch niet meer zo mooi & nieuw uit ziet maar ja. Heb ook gewoon Neutral gebruikt, pasgeleden had ik wat kleertjes van 'r met de gewone was meegewassen en ze heeft nu een beetje onrustig huidje... niet meer doen dus...
Ik heb nog niet alles gewassen, beetje laat i know Hydrofieleluiers en kleertjes voor de eerste week wel de rest moet nog... k kon ook niet anders want de buren hebben met t mooie weer elke dag staan bbq in de tuin, leek me niet zo fris om de lakens etc dan buiten te laten drogen...