Hallo allemaal, Onze kleine krijgt friso comfort met daarbij 1 schepje normale friso. Hij krijgt flessen van 165cc. Maar het lijkt wel alsof het voor hem niet genoeg is. Officieel mag hij dan eigenlijk maar vijf flessen op een dag. Maar dat redt hij echt niet. Drie uren naar zijn fles wil hij echt al weer eten. En de ene nacht is meneer wel wakker voor een fles en de andere nacht pas om 06.00uur. Ik heb echt het idee dat zijn voeding niet genoeg vult. Hij poept ook echt verschrikkelijk veel! Maar hij moet wel de comfort blijven houden want voorheen hij had zo'n verschrikkelijke last van krampjes en dat is nu gelukkig weg. Hij drinkt uit een avant fles en ik heb nog gewoon speen 1 erop zitten, omdat hij heel snel zijn fles leegdrinkt. Zelf nu met deze voeding terwijl het zo dik is gaat zijn fles echt binnen 10-15min leeg! Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik weet namelijk niet hoe ik hier nou mee om moet gaan. Hij krijgt vaak zes flessen per dag en soms zelf ook wel zeven! Groetjes, Mariska