Friso 2 andere verpakking, meer spugen?

Discussion in 'Flesvoeding' started by Jette, Sep 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Hoi meiden,

even een vraagje, ik meende dat ik dit topic hier al eens eerder had gelezen maar weet het niet zeker.

ik geef Friso 2 altijd zonder problemen, nu heb ik een nieuwe verpakking er zijn volgens mij meerder verpakkingen in omloop, de oude, dan een nieuwe met een konijn er op en een nieuwe met een beer.

Nu begint dominique op de nieuwe te spugen, best veel een vaak, ze krijgt drie flessen per dag en spuugde echt heel veel.
    Heb haar nu weer terug gezet op de oude verpakking en nu gaat het weer veel beter.

Het kan toch niet zo zijn dat de samenstelling van voeding verandert bij verandering van de doos?

Of is het toeval?

Henriette

2. Sokje

Sokje Actief lid

Sep 9, 2008
    217
    0
    0
    Geen idee, ik merk hier geen verschil tussen de oude en de nieuwe voeding...
    Misschien een telefoontje naar Friso eraan wagen... wie weet kunnen zij meer duidelijkheid geven hierover.

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    er is hier een topic over geweest. de nieuwe verpakkingen die houdbaar zijn tot 04-2010 daar was de voedingsstructuur veranderd. er zijn zoveel klachten over gekomen dat ze het oude productieproces weer zijn gaan gebruiken. dus alle datums ervoor of erna zijn weer normaal.
    misschien dat het dat is. groetjes.

4. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    dat zou heel goed kunnen, ik zal eens kijken dus ik moet geen verpakking met datum 4-2010 hebben!

thanks!

Share This Page