Welke speen Johannesbroodpitmeel?

Discussion in 'Flesvoeding' started by Carino, Jan 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carino

Carino Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    4,277
    0
    36
    Ik zoek een fles/speen waar mijn zoon van 8weken de melk met Johannesbroodpitmeel kan zuigen.

Nu gebruik ik de avent naturel met speen nr2 maar daar kom dan te weinig uit.
    Ik heb net de fles van mijn dochter geprobeerd, de gewone avent met 123 speen maar dan komt dan weer teveel uit.

Iemand ervaring? Ik gebruik namelijk best wel veel Johannesbroodpitmeel voor de reflux en wil niet weer een miskoopt oen qua fles.

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

Mar 26, 2011
    8,809
    1,014
    113
    Female
    Drenthe
    Bij mijn oudste gebruikte ik Johannesbroodpitmeel, in combinatie met de dr browns fles. Eerst level 1 maar later level 2.

Bij mijn jongste alleen de dr browns fles.

3. NastassjaS

NastassjaS Actief lid

Jan 14, 2013
    313
    0
    0
    Amsterdam
    Hier Johannesbroodpitmeel gebruikt met de MAM fles met speen 2.
    Dat was met een fles van 180/6 met 2 schepjes Johannesbroodpitmeel...

4. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik gebruik de smalle kruidvat flessen voor mijn zoontje en daar heb ik met de Johannesbroodpitmeel gewoon de speen vanaf 3 maanden op zitten. Een 123 speen zuigt hij vacuum (sterke zuigkracht), die gebruik ik enkel met de papfles.

5. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

Feb 15, 2013
    877
    0
    0
    Ik gebruik de difrax s speen op de dr brown's fles.. L krijgt 180/6 met één schepje Johannesbroodpitmeel.. Maar ze is ook pas 2 maandjes oud, dat zal ook wel schelen qua speen

6. Sarax

Sarax Bekend lid

Jan 19, 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ons zoontje van 11 weken krijgt 200 nl met 3 schepjes johannesbroodpitmeel, drinkt uit de avent met speen nr 3.
    Dit gaat over het algemeen prima. Soms als er een tijdje tussen zijn flessen zit begin ik met speen 2 en ga dan halverwege over op speen 3 omdat hij het anders te snel binnenkrijgt.
    Vind zelf de flessen van avent nature erg fijn maar vind het wel getob met de spenen. Met nr 2 doet hij zeker een half uur over de fles en met 3 10 minuten.
    Ff beetje aftasten dus.

Share This Page