Hoi, Ik heb vanaf het begin BV gegeven aan onze zoon. Ik wil het nog steeds blijven doen, alleen in de ochtend en voor het slapen maar ik wil overdag ook KV geven. Heb al geprobeerd om hem een flesje te geven (van Friso) maar hij wil het absoluut niet. Zou het ook met het merk KV te maken hebben? Aangezien hij nu bijna 8,5 maand is vraag ik me af hoe ik dat het beste kan aanpakken. Ik wil hem niet dwingen maar toch langzamerhand laten wennen aan de smaak van KV. Kan ik het beste met een flesje blijven proberen of uit een antilek bekertje of gewone beker (uit de gewone gaat nog niet zo goed, moet ik zeggen) Wat werkte het beste bij jullie? tot wanneer kun je het beste flesje geven?
Heeft je zoontje al eerder uit een fles gedronken?Zo niet dan zou ik beginnen met afgekolfdé melk en pas nádat hij eerst zijn "normale" voeding heeft gehad of iig een deel ervan,want als eerst hongerig is zal hij te ongeduldig zijn om iets anders te lerenDaarna zou je steeds meer flesvoeding en minder mm erin kunnen doen.Wat voor beker je zult kunnen gebruiken. . .als je al eerder dé fles hebt gebruikt zou ik dat doen,maar ik weet niet of hij dat gewend is natuurlijk Mijn zoontje dronk eerst uit dé fop ging heelerg goed! daarnadé fles.Nu drinkt net een paar dagen uit de antilekbeker en dat gaat ook vanwege goed!