sinds enkele weken wil myrthe bijna geen fles meer. de fles van smorgens en savonds blijft half staan. smiddags maak ik van 3/4 van de fles pap en 1/4 laat ik haar drinken maar meestal wil ze dat ook niet. sap uit een flesje drinkt ze weer wel. ik dacht eerst dat het kwam omdat ze zich niet lekker voelde toen ze longontsteking had, maar nu is ze eigenlijk helemaal opgeknapt en nog lukt het niet. t groenten en fruit eet ze met smaak op. op de fles ligt ze maar wat te bijten en er in te blazen, ze ligt ze vertellen en te gillen maar drinken nee, de helft van de fles duurt ook nogheel lang voor t op is. heeft er iemand tips?? ze is bijna 6 maanden
Kan het zijn dat je haar al teveel groente en fruit geeft? Melk is toch nog de hoofdvoeding... Ben zelf nog niet zo ver hoor, maar ik geloof dat ik dat ergens gelezen had...
Tja, dat klinkt vrij normaal die hoeveelheid melk. Misschien ligt het aan de speen die erop zit? Misschien moeten er meer gaten in? Dat zou natuurlijk ook kunnen. Wat voor speen zit erop? Verder zou ik dr maar niet dwingen dan en misschien de zorglijn of het CB bellen om te vragen wat zij voor tips hebben.