Mijn zoontje is ook een gulzige drinker. Ik heb een difrax fles. Met de kleinste speen is hij binnen 5 minuten leeg.
haha hier dus ook...difrax nog niet geprobeerd...ik ga hem binnenkort eens halen maar als het bij jou ook niet helpt weet ik niet of het zin heeft weer een fles te kopen...
Hier ook difrax fles, dus denk dat die kopen dan alleen zonde van je geld is ( kleurtjes zijn wel errug leuk)
Dental speen gebruiken....wij hadden dit ook met ons dochtertje. Indikken met JBPM werkte matig, die speen bleek de oplossing!
Als het met dr brown fles niet sneller gaat, zal dirfax ook niet helpen denk ik. Na 6mnd is het echt niet erg hoor, kindjes hebben ook steeds minder geduld om lang te liggen drinken.
die heb ik voor de difrax fles ook gebruikt voor mijn zoontje. Was zijn fles ook binnen 5 minuten leeg.
Ja dat gulzige drinken ken ik, hij gaat dan maar door en door, verslikt zich bijna en toch doorgaan. En dan helpen die rustpauze echt wel ff haha. Soms heeft die zo snel gedronken dat er ook weer een heel deel uit komt