sorry voor de ongelukkige titel, maar ik zou toch echt ff niet weten hoe zo'n ding nou heet. er schijnt iets te bestaan wat je bij t bedje van je baby doet en bijhoud hoe ze ademt, en als ze dan stopt met ademen dat er een alarm afgaat ofzo iets. weet iemand waar ik het over heb?
NannyCare | De officiële Website | Het slimste baby sensormatje van de wereld ik vind dit voor de rest kweet ik ook niet wat je anders bedoeld
Nanny care. Het is echter geen bescherm ding maar een waarschuwingssysteem wat geen garanties geeft. Bij risico kindjes zou je het kunnen overwegen.
Deze hebben wij ook en bevalt erg goed! Wel kruipen ze wel eens omhoog zodat ze geen contact meer maken met de matjes en is hij dus wel eens afgegaan middenin de nacht: vreselijk! De eerste keer dat het gebeurde ben ik de hele nacht wakker geweest.
Idd namnycare of angelcare. Hier ook een paar x afgegaan omdat zoonlief er niet goed op lag, of manlief die hem Snachts uit bed haalde en hem vergat uit te zetten. Echt een K.........tttttgeluid wat maandenlang in je hoofd blijft afgaan😬 Heb hem bij de eerste trouw gebruikt, bij de 2e ging ie weer af (vals alarm) en heb ik hem verkocht, was constant gefixeerd op dat geluid, hoorde hem steeds afgaan(dacht ik)aan de ene kant fijn, aan de andere kant kreeg ik een onrustig gevoel nadat ie een paar x vals was afgegaan..
inderdaad zo'n nanny care. maar die dit soort dingen worden wel afgeraden door stichting wiegendood. schijnveiligheid. net als aero sleep spullen. reden: je gaat teveel op een hulpmiddel vertrouwen. wat is er mis met af en toe gaan kijken bij je baby? beter of de eerste maanden je kindje in een wiegje naast je bed laten slapen. mama's hebben een bepaald instinct dat als de baby niet meer ademt je in je slaap geluid maakt waardoor de baby ook schrikt en verder ademt. ook hoort de baby de ouders ademen dus dat houd ze ook "bij". even de makkelijke uitleg. die hulpmiddelen kunnen er ook mee ophouden of niet afgaan als er wat is. of regelmatig valse meldingen geven. een paar 5x ga je er in paniek naar toe en de 6e x denk je, "ach, het zal wel weer een valse melding zijn" en ga je er wat minder snel op af.