fles eerst weigeren en dan weer niet

Discussion in 'Flesvoeding' started by Justy, Nov 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    hier iets heel geks. Als ik hem de fles wil geven danngaat hij huilen. De fles is niet te warm en hij heeft niks zichtbaars in zn mond. Ik moet hem dan eerst troosten, weer proberen en ditnzo ongeveer een kwartier lang. Dan gaat hij wel morrend drinken en na heel even morrend drinken drinkt hij gewoon zn flesje leeg.

T is me een raadsel wat dit is.

Iemand ideeen?

2. MissSol

MissSol Bekend lid

Dec 20, 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Dit heeft ons mannetje ook gehad, hij raakte steeds overstuur als ik met de fles alleen al aan kwam en als ik zelf rustig bleef dan na ongeveer 15min ging hij wel normaal drinken. Dit heeft echt een hele tijd geduurd bij hem, ik ben er ook voor bij huisarts en kinderarts geweest omdat het echt vreselijk was hem een fles te geven. Er is geen verklaring voor gevonden en het is uiteindelijk vanzelf over gegaan en nu is het een hele vlotte en grote drinker geworden:D
    Als er geen medische oorzaak voor is dan is een hoop geduld heel belangrijk...

3. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Gelukkig was er niks mis. Ikhoop ook dat het een fase is. Ik denk inmiddels dat het vermoeidheid is. Hij had een uur geslapen vanmorgen maar dat mocht blijkbaar niet baten wantde fles van 12 uur zit er nog niet in en hij slaapt nu op mijn buik....

De eerste fles dronk hij zonder problemen dus zou hetdan toch vermoeidheid zijn?

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier regelmatig ook wel. Soms gewoon nog even geen honger genoeg, soms dwarszittende lucht, soms gewoon moe.... kan van alles zijn en is wel normaal babygedrag :)

5. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Wel fijn te horen dat het normaal is, haha. Hij had dat eerder nooit ;)