Gewoon via Marktplaats. Ik heb m ook voor 7.5 E gekocht. Prima toch. Heb m trouwens maar een enkele keer gebruikt om gekolfde voeding te verwarmen. Nu gebruik ik de magnetron.
Nog makkelijker is fles van 150 ml, 90 ml koud water aanvullen tot 150 ml met gekookt water. 's nachts zet je gewoon een thermoskan op je nachtkastje met gekookt water, ook handig om mee te nemen als je op pad gaat. Dit is de goedkoopste en voor mij makkelijkste oplossing.
Je mag die van mij van Avent voor 5 euro overnemen. Is prima maar zelf heb ik hem niet meer nodig! Stuur me maar een PBtje als je interesse hebt! Gr Kikker
De Alecto flessenwarmer is niet duur, maar heeft daarentegen ook niet veel opties. Wat zijn je wensen? Wil je een simpele flessenwarmer, of wil je dat deze zelf de temperatuur en duur bepaalt? wil je een flessenwarmer die in een paar minuten klaar is? moet de flessenwarmer ook in de auto passen? Met deze opties ben je al snel het dubbele kwijt van wat de Alecto kost. Op marktplaats kan je misschien wel een goede tweedehands aanschaffen. Groetjes, Sandra De BabyPlanner