baby mee, maxi cosi voor

Discussion in 'De babyuitzet' started by kleintjevoorons, Apr 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hallo,

Ik ken de baby mee van Steco al waar je de maxi cosi achter op de fiets mee kan nemen. Nou vertelde mijn moeder dat ze iemand had zien fietsen met de maxi cosi voor op de fiets. Dit ben ik zelf nog niet tegen gekomen. Iemand die hier meer van weet? Heb er namelijk al even op gegoogeld maar kan niks vinden....

Alvast bedankt.
    Kleintje

2. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    brr maxicosi op de fiets..brr ik durf dat niet, deed alles met de bus en kinderwagen:)

3. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Werd er dan niet ook gewoon de Steco Baby Mee gebruikt maar dan op een voorbagagedrager/bakkersrek ofzo?

4. kleintjevoorons

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    NU vind ik het ook nog te vroeg. Maar als ik straks aan het werk ga moet ik toch met de fiets naar mijn werk. Met de bus is niet te doen ben ik dik een uur onderweg (met de fiets 15 min) en lopen is ook te ver.

5. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant

Dat zou ik ook denken ja. Die fietsen zijn helemaal in op het moment en er zit een soort van bagagedrager aan de voorkant.

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Inderdaad, zo'n fiets met een rek aan de voorkant. Die zie ik hier in de stad erg veel, ook regelmatig met een maxicosi er op.

7. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

Nov 21, 2009
    363
    0
    0
    borne
    nee het is niet op zon fiets met een bagage drager, ik zag het inderaad deze week ook hier, en dacht ook meteen he dat lijkt handig, ben ook wel benieuwd hoe het dan wel zit :)

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

een hele poos terug is hier ook een topic over geweest het was echt een heel mooi systheem maar ik kan het zo niet meer vinden

9. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Misschien de Travel Jack?

10. Sandravds

Sandravds Lid

Apr 2, 2010
    26
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Je Maxi Cosi op de fiets vervoeren kan met de Baby-Mee. Vanaf 4 maanden kan je baby hiermee in de maxi cosi worden vervoerd op de fiets.

Steco - Consument

Groetjes, Sandra
    De BabyPlanner

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  12. Linda86

Linda86 VIP lid

Heb ook even gekeken, maar ik vind het wel raar dat je die dingen alleen kan huren. Als je dat 9 maanden moet doen, ben je echt een kapitaal kwijt!

13. kleintjevoorons

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    dat is inderdaad die voor achterop. Maar ben dus erg benieuwd naar die voor voorop.

14. kleintjevoorons

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    kijk eens aan. Maar dit is een apart zitje..... niet met de maxi cosi. En niet echt handig dat je alleen kan huren :s

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ken ook alleen de TravelJack voor het voorop de fiets vervoeren van een baby. Ik denk wel dat bij zo'n systeem waarbij je je kindje voorop vervoert de baby veel meer wind vangt. Als de baby achterop zit zit hij/zij toch meer beschut. Lijkt mij persoonlijker prettiger.

Share This Page