mijn kleine meid krijgt het voor elkaar zeker 8 uur te slapen. Ik maak haar maar wakker want ik vind het niet normaal. Ze zou er best nog een uurtje of 2 aan vast kunnen plakken. Ik sta namelijk op knappen en moet echt kolven. Maar wat vinden jullie met 7 weken wel zeker 8 uur kunnen slapen of 10 uur? Ik denk dat ze dat red. ik vind het eigenlijk niet normaal toch? Vandaag om 20 uur de laatste voeding en heb haar om 5.30 wakker gemaakt. Gisteren om 23 uur de laatste voeding en heb haar toen om 7 uur wakker gemaakt.
Ik zou haar zelf lekker laten slapen hoor, Als de spanning op je borsten te groot wordt, is dat voor jou een mooi kolf-moment toch? Kun je dan mooi aan je voorraadje werken... Als ze zich goed meldt, voldoende wakker en alert is en goed plast, dan kun je haar lekker laten slapen hoor, Ik zou haar dan zelf geen ander ritme aanleren. Ik heb me destijds door de kraamhulp op laten jutten om Thirza wel wakker te maken steeds en ik denk nog steeds dat dat heeft bijgedragen aan de slaapproblemen hier. Lekker laten gaan dus als ze dat zelf zo regelt.
ja maar met 7 weken vraagt ze dan om 5 voedingen per dag! Ik vind dat niet normaal eigenlijk. Omdat ze na de voeding van 16 uur slaapt tot 18 uur en daarna niet meer vind ik het ook knap lastig. ze drinkt om 16 uur een beetje maar om zo vervolgens om elke 2 of 1 1/2 uur te komen. Gisteren hebben we gewandeld door haar gewoon om 20 uur te geven. DAarna is ze al die tijd in slaap gevallen! Ze heeft om 20 uur wel ontzettend zitten tanken. Wel 30 min aan de borst. Terwijl ze normaal in 15 min klaar is.
zelfde vraag heb ik aan de kinderarts gesteld. Volgens haar is voor een kleine baby, zoals die van jou en mij, een stuk van 7,5 uur acceptabel, daarna wel wakker maken ivm de bloedsuikerspiegel. groetjes
wil je die van mij een nachtje hebben? gewoon lekker laten slapen ze pakt echt haar eten wel.als ze 4 luiers per dag nat heeft is het goed
cb vertelde mij dat het geen probleem was. Kinderen met het gewicht van 5 kg mogen al 9 uur slapen. Bij 6 kg kunnen ze wel 12 uur pakken. Ze werd nu ik haar niet wakker had gemaakt heel vrolijk wakker en gelijk in schema door om de 4 uur te komen. Ik maak me geen zorgen. Ga voor de zekerheid wel een x langs het cb even kijken hoe zwaar ze nu weegt. de bloedsuiker spiegel geld alleen voor kleine baby's. Dat is ze niet meer vertelde die mw van het cb mij. Dus vanavond slaapt deze mama wel lekker! Met kolf apparaat naast zich want meloenen ontwikkelen is niet leuk
Jahoor met 7 weken sliep Jamila met gemak 11 uur achter elkaar, ik werdt inderdaad na 8 uur wakker met enorme stuwing maar dat kolfde ik af en zette ik in de vriezer. Helaas was het hier na 2 maanden weer helemaal afgelopen met het volledig doorslapen Toen wilde ze weer minimaal 2 voedingen per nacht. Met 9 maanden is ze weer lekker door gaan slapen tot op heden
gisteren gaf ik haar om half 12 maar ze wilde niet. Ze heeft gisteren dus maar 4 voedingen gehad! Dat lijkt me ook niet de bedoeling. Wat nu???
eum tja ik denk overdag vaker dan vier keer de voeding aanbieden. en misschien was ze nog niet helemaal wakker? je weet ook niet hoeveel ze drinkt omdat je bv geeft.. op de foto ziet ze er goed uit, dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.