Wat is er aan de hand?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cynthia85, 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Hallo Dames,

    Sinds mijn zoontje 10 weken is slaapt hij door! Vanaf een maand of 4 sliep hij van 19.00 tot 07.00! Heerlijk natuurlijk alleen het probleem is nu dat hij de laatste 2 weken echt zich al om 4 uur meldt, sommige nachten moeten we om het uur zijn speentje geven! Nou dacht ik dat hij last van zijn tandjes had, hij heeft nu een tandje al een paar dagen maar de klachten zijn nog steeds niet weg :( . We hebben al geprobeerd de voeding later te geven, hij krijgt al nutrix door zijn fles! Ik weet het gewoon niet meer, ik ben zo moe ervan...we werken ook allebei dus dan is het helemaal vermoeiend!
    Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand hoe dit op gelost kan worden?

    Groetjes Cynthia
     
  2. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hij is bijna 6 maanden ik las op het forum dat ze rond de 6 maanden een sprongetje hebben die wel een paar weken kan duren. misschien heeft hij hier al last van. strekte ermee.
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Klinkt dan als n sprongetje.
     
  4. juut26

    juut26 Fanatiek lid

    28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ja dat denk ik ook! Heb er zelf gelukkig geen last van, maar bij ons bij de maart-mama's vertellen er een boel over wakkere kindjes 's nachts! Zal vanzelf wel weer voorbij gaan!
    Neemt niet weg dat het heel vermoeiend is natuurlijk
     
  5. victoria

    victoria Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Mijn zoontje sliep pas heel laat de nachten door, pas vanaf 4 maanden en dan was het nog maar af en toe dat hij een nachtje doorsliep en vaak moesten we er toch nog één of twee keer uit voor een speentje. En de afgelopen week is het bij ons ook weer dat wij er steeds vaker uit moeten (vannacht wel zes keer). We hebben geen idee hoe dit komt. We maken ons zelf maar wijs, 'zullen wel de tandjes zijn', maar we zien eigenlijk nog niets komen. En mijn mannetje is 5 maanden, dus een sprongetje zou het ook nog niet kunnen zijn. En soms is er dan een weer een nacht dat het redelijk goed gaat en we er maar één keer uit moeten. Ik vind het ook erg vervelend (vooral op dagen dat ik moet werken). Ik ben maar gestopt om op zoek te gaan naar een oorzaak voor het niet doorslapen, want daar werd ik alleen maar gefrustreerd van. Ik probeer het maar te accepteren (lukt niet altijd). Dus wel ervaring ermee, maar weet ook niet hoe je het moet oplossen.

    Groetjes Victoria
     
  6. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Hier ging het hetzelfde hoor, maar het is "gewoon" een sprongetje.....gaat vanzelf weer over. Mijn dochtertje heeft dit ongeveer 3 weken gehad en slaapt nu weer lekker door!
     
  7. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Nou ik hoop dan dat het sprongetje snel over is want ik ben zo moe! En vooral nu volgende week de ramadan begint, dan moet ik er ook 's nachts uit om eten klaar te maken! Wordt een zware maand!
     
  8. Emmaatje

    Emmaatje Actief lid

    12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Bij ons precies hetzelfde hoor..ik had er ook al een vraag over gesteld. Ik ga er nu maar vanuit dat het idd een sprongetje is. Daan is verder wel superlief en tevreden weer, dus het zal snel wel weer goed komen!'

    Liefs Emma

    (PS succes met de gebroken nachten en de wallen...pfff...)
     
  9. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    pff mijn meissie is al 4 nachten dat ze wakker wordt van een poepluier :( :x . Dus niet van de honger of voor de speen, nee voor een poepbroek. Pff zo irritant want voordat ik weer in slaap val, is het eigenlijk alweer voedingstijd
     

Deel Deze Pagina