2e keer borstontsteking, ik zie het niet meer zitten

Discussion in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' started by Aurin, Aug 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    hai,

ik heb nu voor de tweede keer borstontsteking. 2e keer in een maand tijd.
    Het is nu erger dan de 1e keer, ik zit huilend te voeden doet zo verschrikkelijk veel pijn!

collin kwam van zaterdag tot maandag om de 1,5 uur, ook snachts. En sinds gister komt hij ineens om de 4 uur, snachts 5 uur. Dus gelijk stuwing en ontsteking en koorts.

Moet zometeen naar de HA.

Maar ik zie het gewoon niet meer zitten nu. Eerst 3 klote dagen met alleen maar voeden voeden voeden en geen slaap snachts. En nu weer borstontsteking.
    Ook zijn mijn tepels (zie ander topic) nog helemaal niet over, haarscheurtjes en kloven.

Ik vond borstvoeding zo mooi, en Collin doet het er ook zo goed op.
    hij is nu 5 weken en woog gister 6400 gram en is 60 cm. (bij geboorte 4640 gram en 56cm)
    Dus eigenlijk wil ik niet opgeven. Omdat hij het zo goed doet erop. En ik weet niet hoe hij het op FV zal doen, of hij krampjes krijgt of hij zo voldaan zal zijn, en tevreden, of hij er moeite mee gaat hebben dat hij dan maar 5/6 voedingen mag.
    Alleen heeft ie niks aan een moeder die jankend bv geeft en er doorheen zit! Ik ben alleenstaand dus veel hulp is er niet en ik sta er echt alleen voor.

Het is kiezen tussen 2 kwade op het moment. Of met oververmoeidheid en pijn door gaan met bv, of stoppen en fv geven

Ik zie het niet meer zitten!

2. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ik ben inmiddels gestopt met BV.
    Ik geef nu volledig FV. Ik kolf alleen de harde plekken nog weg, en kolf zonodig 1x per dag mijn borsten leeg.

Ik kon het niet meer aan.

3. Rieneke

Rieneke Actief lid

Mar 26, 2009
    352
    0
    0
    Hoi,

Helaas is je vraag blijven liggen i.v.m. onze vakantie.

Heel veel plezier van jullie kindje!
    Groeten Rieneke

Share This Page