speen vastmaken aan een tutje oid?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsa, 23 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    lees regelmatig hier wat over het gebruik van de speen,maar niet echt iets over het volgende.

hebben jullie de speen aan tutje oid vastzitten? kan niet echt iets vinden waar ik hem aan kan vastmaken zonder dat ik bang ben dat de tut over zijn gezicht valt, of is dat niet erg? een koordje lijkt me erg gevaarlijk n bed, vriendinnen van mij doen dat wel.

wat zijn jullie ervaringen en hoe doen jullie dit?

2. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik haalde altijd ene spuugdoekje door het gaatje heen, en legde deze dan zo neer dat ze de speen zelf weer kon vinden met de mond..

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb hem aan een speenknufel hangen die ik bij de kruidvat heb gehaald. het is echt haar fovoriet hoor

4. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    hoi,hoi,

dankjewel! gaan de tutten dan ook mee naar bed?

gr.

5. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hier ook een spuugdoekje of navelbandje. Die stop ik wel onder de deken zodat ie niet in haar gezicht hangt en dan blijft de speen in bedje ook wat beter op zijn plek.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik geef de knuffel wel mee naar bed maar maak hem da wel los van der speentje, alicia legt de knuffel dan zelf op haar hoofdje en vooral de oogjes en valt zo in slaap. als ik de knuffel niet meegeef gaat ze ook niet slapen dus dit is echt haar popje

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb een doekje van Label Label ..kun je aan de speen bevestigen en heeft allerlei verschillende stofjes aan de onderkant waar ze lekker mee kunnen frummelen.. Chloé is er weg van!

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Maar je kindje kan hem zelf toch niet pakken en in doen al?
    Ik zit er ook een beetje mee 's nachts heeft hij de speen niet nodig maar overdag wel zeker als hij krampjes heeft en dan kan ik elke keer dat ding weer in doen..

9. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hee, Jesse is precies even oud! Ook de 16e geboren?

Nee, de speen kan ze nog niet zelf pakken en indoen helaas.. zal ook nog wel even duren. Nu ik de tut tussen de deken en het bakerzakje doe, blijft het speentje iets beter op zijn plek, maar ik moet vaak toch een aantal keer naar boven om de speen terug te geven.
    Dat is trouwens alleen als ze lichtjes slaapt, dan wordt ze wakker als de speen eruit is. ´s nachts als ze in diepe slaap is en de speen uitspuugt, leg ik hem altijd weg en dan mist ze hem ook niet.

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja ook van de 16 :) dacht al loopt mijn kind nu achter dat ie het zelf niet kan :) ;)
    maar ik snap hem!

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.881
    113
    haha, jesper kan het nu nog niet, dus je kleine loopt niet achter joh.

Hier ook een tutdoekje eraan vast, die van koeka badstof. Geen touwtjes idd, want daar kunnen ze in stikken. Alleen gebruiken onder toezicht.

Deel Deze Pagina