fles geven of speentje?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by moorske, Dec 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moorske

moorske Actief lid

Jan 4, 2008
    479
    0
    0
    mijn meisje wordt 's nachts standaard een beetje wakker om een uur of 4, ze ligt dan wat te mopperen met haar oogjes dicht! ze is dan ook haar speentje kwijt, alleen moet ik vanaf dan elk half uur (soms uur, soms vaker) er weer uit om haar speentje te gaan geven. ze slaapt dan tot 6 uur erg onrustig. om 6 uur gaan de oogjes weer helder open!
    wat zal ik doen, steeds maar op en neer gaan om dat speentje er in te doen, of om 4 uur toch maar de fles geven en hopen dat ze daarna weer wat vaster slaapt!
    ze kan dus wel gewoon zonder voeding tot 6 uur! maar ze sabbelt vaak zo hard op dat speentje dat ze dat zo vaak kwijt is, leg er al een doekje tegen aan maar dat helpt niet echt!

groetjes sandy

2. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Zou t toch bij het speentje houden.
    Als je dr nu weer gaat voeden 's nachts heb je wel kans dat ze daaraan gaat wennen en niet meer doorslaapt.
    Bij prenatal hebben ze zo'n soort knuffel om aan je speen te doen, was t beste idee van nederland. Heb er geen ervaring mee, maar misschien is het wat?

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Hi,

Ik vermoed dat ze inderdaad niet zozeer honger heeft als wel zuigbehoefte. Dat speentje wordt (is?) natuurlijk een probleem. Die raakt ze de komende maanden echt nog heel vaak kwijt. Ik denk dat de beste oplossing is om haar toch 's nachts nog één voeding te geven (niet zo'n grote). Ik vermoed dat je dan minder lang bezig bent dan elke keer het speentje.
    Het zal haar waarschijnlijk helpen om overdag lang over flessen te doen op die manier wordt de zuigbehoefte wel vervult.
    Bespreek het ook eens met het CB

Succes

4. Madelieff

Madelieff Lid

Nov 3, 2008
    37
    0
    0
    En haar gewoon laten mopperen? Blijkbaar heeft ze de voeding niet nodig, die zou ik ook niet geven als je van de nachtvoeding af wil. En ik wil niet dat mijn zoontje afhankelijk wordt van de speen. Dus als zij gewoon blijft mopperen (wat hij dus ook deed) maar niet echt wakker wordt, dan zou ik niks doen. Mijn zoontje slaapt inmiddels door en zelfs na de voeding van rond 6 uur is hij tegenwoordig stil en in slaap (terwijl dat vooral zijn mopperuren waren).

5. demi123

demi123 Bekend lid

Jun 29, 2007
    820
    0
    16
    Mijn meisje doet dat inderdaad ook al vanaf een maand ofzo.
    Ze had geen honger alleen heel erg zuigbehoefte. Ik baker mijn kleintje in zodra het te vermoeiend wordt, anders krijgen we allebei geen rust.

Mijn meisje slaapt s'nachts heel goed dus dan hoeft het niet, maar overdag baker ik haar bijna altijd in.

Share This Page