fles geven.?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by trotsemama, Jan 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. trotsemama

trotsemama Actief lid

Sep 9, 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Hallo,

Ons meisje is nu 8maanden. Ik geef al vanaf ingeveer de 6e maand geen fles meer om 22:30. De laaste krijgt ze om 19:30. We zijn nu bezig om ons dochtertje in haar eigen bedje te laten slapen want dat is hier altijd een ramp geweest. Ze wilt altijd bij mij slapen. Nu is mijn vraag, ''zal ik nu mijn meisje de fles geven.'' Ik heb ons meisje om 20:OO in bed gelegt en het duurde een uur voordat ze sliep. Ik ben naast haar bedje gaan zitten 30 minuten lang, en uiteindelijk viel ze in slaap, en ze slaapt nu nog. Is het niet verstandig om toch nog een fles te geven om 22:30.? Of moet ik mijn meisje gewoon lekker laten slapen. Ze doet het goed met de fles van 19:30 maar dan alleen als ze bij mij in bed slaapt.

Alvast bedankt!

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    zou haar lakker laten liggen, anders wil ze misschien toch weer bij jou slapen, en als ze toch komt alsnog wat geven.

3. trotsemama

trotsemama Actief lid

Sep 9, 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Dankje! zo'n gevoel had ik zelf ook :D
    Maar wou het toch voor de zekerheid even vragen...

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    succes, en ik hoop voor jou een lekkere lange nacht :)

5. trotsemama

trotsemama Actief lid

Sep 9, 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Dat hoop ik zelf ook , verlang er echt naar :D

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    en, hoe is het gegaan ?

7. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Ik zou het ook niet doen. Dan heb je binnenkort het bij-jou-in-bed probleem opgelost en heb je er meteen een nieuw probleem bij, namelijk dat ze weer een fles wil rond 22.30..Mocht ze wakker worden, gewoon troosten, eventueel een slokje water, maar niet overstag gaan met een flesje melk. Die kleintjes zijn zo geraffineerd, als je 1x toegeeft, ben je de klos...

8. trotsemama

trotsemama Actief lid

Sep 9, 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    hahaha heb niet echt genoten van me nacht. Om 1 uur vannacht was ze wakker en huilend. Ik heb me meisje getroost maar wou echt niet verder slapen. Hup weer bij mama in bed.

We zijn net bezig met ons meisje in haar eigen bedje te slapen maar de nachten gaat niet goed.
    Iedere keer om 12uur of 1uur s'nachts wakker.

9. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Ik zou haar toch in haar bedje proberen te troosten.. en anders een flesje in haar bed geven..
    Je meisje went er namelijk aan.. Bij mama slapen..

wij geven Sam soms een flesje en dan valt hij weer in slaap. Dan kunnen wij weer veder slapen

succes meid

10. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Wij geven Jelle ook een flesje als hij 's nachts wakker word.. Dat is veel makkelijker voor ons en voor hem... Ik vind zijn (en vooral de onze) nachtrust te belangrijk om 's nachts 3 uur lang heen en weer te lopen, met hem te gaan zitten enz, tot hij van uitputting hongerig in slaap valt...

Troosten lukt al vanaf de eerste keer niet, en dan huilt hij echt 3 uur aan een stuk. Ik heb nu sinds een goede week de papfles van 23.00 weer ingevoerd, en hij heeft prompt 5 nachten doorgeslapen. De laatste 2 weer niet.. :) Combinatie van kou en tandjes denk ik... Hij krijgt nu dus weer 4 flessen op een dag..

Share This Page