Iemand een idee wat ik er aan kan doen? Britt heeft het het net op de haar grens, aan de voorkant maar zag nu ook een plekje op de zijkant van haar hoofdje.. De voorkant is de zelfde plek als ze voor heen wat berg had.. komt het hier door dat het opdroogd? het zit echt vast op haar huidje en als ik er een beetje over krabbel met me nagel dan komt het wel los het is wit en lijkt net of de huid super droog is zeg maar..kan dit een ook schimmel infectie zijn? heb niet het idee dat het jeukt want ze zit er nooit aan Groetjes Jantina
is het niet gewoon berg? ik gebruik vaseline of natusan babyolie. werkt prima als je het lekker vet houdt is het met een paar dagen een stuk minder.
Ja mijn dochtertje heeft ook allemaal schilvertjes op haar hoofdje en ook haar wenkbrouwen en daar tussenin... Ze zijn ook niet haar huidskleur maar wit/gelig. En ik ben verder niet bekent met berg : Heeft iemand daar handige tips voor : Greetz Jolanda
mijn dochtertje heeft dat ook op haar voorhoofd. ik heb anti-berg van zwitsal gekocht. Gebruik het nu 2 dagen en het is al een stuk minder.. ik denk dat gewoon wat olie ook wel werkt. 2 keer per dag een beetje erop smeren.. Groetjes
klinkt als berg, insmeren met olie en dan kan je het na een uurtje met een zachte borstel er een beetje af halen
Met dat zachte haarborsteltje kun je met cirkel bewegingen ook een heerlijke hoofdhuid massage geven (met b.v wat haarlotion) Noah vind dat het fijnste wat er is en is ook nog eens goed voor de doorbloeding en eventuele schilvertjes! veel plezier