Zwanger na buitenbaarmoederlijke.. Ziekenhuis dicht

Discussion in 'Zwangerschap' started by Vlinderboompje, May 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinderboompje

Nov 17, 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Gister ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit eind 2015.
    Mijn laatste menstruatie was eerste week april.
    Ik voel me zo onzeker en benb ang dat het weer niet goed zit..Als ik al iets aan mijn schouder voel raak ik on paniek.. De operatie sloeg er nogal heftig in bij mij.

Ik probeerde net het ziekenhuis te bellen maar de afdeling is gesloten ivm pinksteren.

Ik ben van plan om anders vanmiddag langs het ziekenhuis te gaan maar misschien gaat dat wel een beetje te ver en moet ik gewoon geduldig afwachtten...

Attached Files:

2. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,028
    641
    113
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Een BBZ is enorm heftig, ik heb er helaas ook ervaring mee :( hoe ver was je toen je erachter kwam?

Hoe ver zou je nu zijn denk je?
    Ik vermoed, aan je test te zien, dat je misschien tussen de 4 en 5 weken zit. Dan heeft naar het ziekenhuis gaan niet veel nut want ze kunnen nog niets zien.

Ik snap je angst enorm goed! Het is ook doodeng en de angst dat het nog een keer gebeurd is gewoon groot maar ik zou gewoon morgenochtend bellen en vragen om een vroege echo.

Voor nu sterkte en een knuffel

3. Vlinderboompje

Nov 17, 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    @justme1985. Bedankt voor je lieve berichtje! Ik vermoed zelf ook 4 of 5 weken nu. Wat me wel opvalt is dat de test streep duidelijker is dan toen ik testte tijdens de zwangerschap met bbz.

Met mijn bbz ben ik er heel erg optijd bijgeweest ze hebben nooit kunnen zeggen hoeveel weken ik was, wel dat het een hele prille zwangerschap was. Ik had de dag ervoor een positieve test en de dag erna ging het mis. Ik verloor veel bloed en toen ben ik meteen met mijn moeder (waaraan ik het toen pas had verteld dat ik zwanger was) naar het ziekenhuis gegaan en binnen 2 uur lag ik op de OK. Gelukkig is mijn eileider bespaard gebleven, arts zag wel veel verklevingen..

4. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Adem in, adem uit.

Momenteel kunnen ze toch nog niets zien, je bent waarschijnlijk tussen de 4-5 weken zwanger. Echo is meestal rond de 5,5-6 weken om te kijken of het op de juiste plek zit.

Morgen bellen is vroeg genoeg. Hier hoef je echt niet direct voor langs te komen (al snap ik heel goed je paniekgevoel (zie handtekening))

5. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,028
    641
    113
    Bij jou ging het dus ook heel snel :( ik was er ook heel vroeg bij dat ik pijn in mijn buik ervaarde! Ik was 5 weken en 3 dagen zwanger en lag ook dezelgde dag nog op de OK...

Ik snap je angst nu nog beter omdat het de vorige keer ook zo snel mis ging!
    Probeer desondanks toch vertrouwen te hebben in je lijf, hoe moeilijk dat op dit moment ook is.

Share This Page